AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:06 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:06 Begynte å stå slalåm for to sesonger siden og har blitt ganske avhengig. Står veldig mye og har noen briller fra oakley som er gul/oransje. Men jeg syns det er veldig vanskelig å stå når det snør eller er tåke. Finnes det noen briller som gjør sikten noe bedre? Er masse forskjellige farger å velge mellom for forskjellige opphold. Men samtidig er det jo dager der det er sol og klart så ønsker glass som funker fint i «alle» forhold. Har sett på disse: https://www.dopesnow.com/no/sight-skibriller-unisex-black-red-mirror Står de er røde, men syns de var veldig fine 😅noen tips? Anonymkode: 22f2b...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet onsdag kl 21:07 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:07 (endret) Liker Oakley Flight Deck. Bytter glass etter hva slags sikt det er den dagen. Enkelt å bytte. Skal nok godt gjøres å finne én type glass som funker i alle typer forhold. Endret onsdag kl 21:08 av drue 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:10 #3 Del Skrevet fredag kl 16:10 drue skrev (På 20.11.2024 den 22.07): Liker Oakley Flight Deck. Bytter glass etter hva slags sikt det er den dagen. Enkelt å bytte. Skal nok godt gjøres å finne én type glass som funker i alle typer forhold. Hm ja sant, men styr å ha med ekstra glass også 🤔 føler jeg oftest står i vær der det er mye tåke og våt snø som detter ned og da ser jeg ikke stort. Men kanskje ikke noe en brille kan hjelpe med? Anonymkode: 22f2b...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet fredag kl 17:02 #4 Del Skrevet fredag kl 17:02 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hm ja sant, men styr å ha med ekstra glass også 🤔 føler jeg oftest står i vær der det er mye tåke og våt snø som detter ned og da ser jeg ikke stort. Men kanskje ikke noe en brille kan hjelpe med? Anonymkode: 22f2b...8d6 Nja, det er egentlig ikke så veldig mye styr. Jeg tar på det som passer for dagen, stort sett endrer det seg ikke. Liker klare/gjennomsiktige glass for dager som det du nevner. Er bare å bytte hvis det plutselig blir sol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormur Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden For flatt lys er røde glass klart best, det aukar kontrasten. Oslo sportlager hadde ein tabell over dette, men fann den ikkje igjen… eg har to par, og tar med i sekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå