Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp, jeg vil ha samboer/kjæreste. Ha noen å dele litt av økonomien med, noen å lage mat til og bli laget mat til, noen å reise bort med, og ikke minst noen andre enn katta og prate med etter jobb. Hadde vært fantastisk.

Vel bare noen venner hadde vært fantastisk. Samboer blir vel da mer himmelsk. 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Diana skrev (50 minutter siden):

Snakka med en kollega i dag. Han ønsker seg samboer etterhvert, jeg er ferdig. Har vært samboer 2 ganger, ikke behov for ny runde 😅 skal aldri si aldri, men pr nå er det mitt utgangspunkt.

Jeg har også vært singel så lenge og bodde alene i evigheter, at å få en mann inn i hus på fast basis tror jeg bare hadde blitt rart 😅 joda, alt kan tilpasses og ordnes. But still. 

Er du åpen for samboerskap, eller er du mer som meg som ønsker å bo hver for seg hvis man skulle finne noen å kalle for kjæreste etterhvert? 😊

Mulig å kanskje dele ei hytte med en mulig partner en gang men tror ikke jeg fikser å bo alle hverdager med en partner igjen. Jeg har for stort behov for egentid/alenetid rundt mine egne ting innimellom + å ha tryggheten i at boligen kun er min uten at noen andre skal få lov å bestemme der. 

Får heller være mye på besøk hos hverandre👍

Endret av Fighter83
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja. Vil bo med kjæresten min🥰

Før han var jeg klar for særboerskap etter skilsmisse.

Anonymkode: 715f9...bf6

Skrevet

Ønsker meg en mann å bo sammen med på sikt. Det er mitt høyeste ønske.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor dere som er i forhold/gift/har samboer svarer på tråder i singel og dateing forumet. Dere har da ingenting her inne å gjøre. Finnes ett eget forum for dere!

Anonymkode: b2569...a40

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Etter å ha bodd med en i 20 år som ikke var så veldig flink til å hjelpe til med husarbeid, så følte jeg meg helt ferdig med mannfolk generelt. Nå har det gått noen år, og lysten på kjæreste har begynt å komme tilbake litt og litt.  Så kanskje kommer lysten på samboerskap tilbake igjen også etterhvert?  Men enn så lenge føler jeg særbo er mer riktig for meg.  (Men har ikke begynt å date heller enda da, så det hadde jo vært langt frem i tid) 

Anonymkode: 2798c...242

• Liker 1
Skrevet

Ja, savner virkelig tosammheten. Har lyst på noen å nyte frokost med, prate med, Lene hodet på skulderen til, planlegge helgemiddag med. Nei huff.

Anonymkode: 9f01d...a50

• Hjerte 1
Skrevet

Nå som jeg er single for første gang på tjue år, tenkte jeg i starten at målet jo måtte være å finne en fyr og flytte sammen med ham igjen – litt vane, rett og slett. Nå som jeg har fått meg mitt eget sted for første gang, nyter jeg det intenst. Jeg har lyst på kjæreste, men tenker nå at jeg ikke skal gi slipp på leiligheten min. Om samboerskap skulle blitt aktuelt, tenker jeg at jeg i det minste må ha vært sammen med ham i mange år først. Det er utrolig befriende å ikke måtte flytte sammen med noen pga det økonomiske. Og jeg trives virkelig med å være voksen å bo for meg selv. En kjæreste vil jeg jo uansett kunne ha til å sove over og på middag osv.
Kanskje det blir fint som pensjonist, evt!

Anonymkode: 86f43...017

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Her er det 17 år siden jeg gikk fra min ex mann, som bare bidro mindre og mindre gjennom forholdet vårt. Og for meg har det vært deilig å bo alene. Og jeg klarer ikke å se for meg at jeg skal bo med en mann igjen.

Har og vært i 2 forhold, hvor jeg elsket de høyt, men det ble brudd da de skjønte at jeg virkelig mente, at jeg ikke ville bo sammen med de. 

Men man skal aldri si aldri. Og jeg har jo bodd med mine 2 barn, som jeg har et veldig nært forhold til. Og jeg vet jo ikke hvorfan det blir den dagen begge flytter ut. Kanskje jeg da savner en mann.

Anonymkode: 7f4d9...228

Skrevet

Det har alltid vært uaktuelt for meg å date uten å se etter en potensiell fast partner som ønsker å bo med meg. Heldigvis har jeg funnet en slik mann, som også nå er min ektemann. :)

• Hjerte 1
Skrevet

Kanskje, helst særbo...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er egentlig voksne kvinner mest glad i å være alene eller er det bare overhyppig på KG?

Anonymkode: 589a6...bee

Jeg er en voksen kvinne og jeg har vært gift i mange år.

Etter skilsmissen tenkte jeg at jeg aldri mer skulle bo sammen med en mann. Det svaret ville du fått av meg den gangen. Men så gikk det noen år, jeg fikk alt på avstand, og begynte å se mer positivt på alt. Nå savner jeg en mann i livet mitt, selv om jeg har det helt fint alene, også. Synes det er veldig greit å ha alt jeg trenger, jeg har det fint økonomisk, har alt det materielle, er ikke avhengig av noen. Barn har for lengst flyttet ut. Så får jeg bare vente og se hva som skjer med kjærligheten.

Anonymkode: 20697...5f6

• Liker 2
Skrevet
Diana skrev (14 timer siden):

Snakka med en kollega i dag. Han ønsker seg samboer etterhvert, jeg er ferdig. Har vært samboer 2 ganger, ikke behov for ny runde 😅 skal aldri si aldri, men pr nå er det mitt utgangspunkt.

Jeg har også vært singel så lenge og bodde alene i evigheter, at å få en mann inn i hus på fast basis tror jeg bare hadde blitt rart 😅 joda, alt kan tilpasses og ordnes. But still. 

Er du åpen for samboerskap, eller er du mer som meg som ønsker å bo hver for seg hvis man skulle finne noen å kalle for kjæreste etterhvert? 😊

Om jeg skulle hatt samboer så skulle han toppet mitt singelliv...80 prosent av menn er jo i k k e bra....sååååå...nei 

Anonymkode: 911f1...ea5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ingen ekle rester som ligger og slenger i og utenfor bokser på kjøkkbenken, ingen mat oppetter kjøleskap og vegger, ingen spor etter sistemanns dobesøk, ingen smelling av dører, ingen sure miner og energier som forsøpler hjemmet

Som allerede samboer hører jeg ikke til i denne tråden. Men må si jeg er glad at ingen av disse tingene er en del av vårt samboerskap. Han kaster ikke mat oppetter kjøkeskapet og vet godt hvordan en dobørste fungerer. Trodde det var normal folkeskikk å stelle rundt seg og lukke ei dør ordentlig. 

Anonymkode: f9167...2b1

Skrevet

Har ikke lyst på samboer igjen. Jeg liker å bo alene. 

K33. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er åpen for samboerskap etter at barna har flyttet ut (de er ungdommer). Men må innrømme at jeg nå syns det er utrolig deilig å bo alene, så det skal en veldig bra mann til for å endre på det altså😅 Særboere med felles hytte eller noe sånt tror jeg kunne vært drømmen🤔 Litt av begge deler liksom.

Skrevet

Nei takk! Valgte å fortsette som særboer da jeg traff kjæresten. Ingen hverdagsslitasje, ikke noen økonomiske krangler og null drama med særkullsbarn og arv.

Anonymkode: 145b4...76c

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 25 år og har bodd 5 år med en mann (og gjør det fortsatt pga barn), kommer aldri til å finne på å gjøre det igjen om jeg blir alene.

Anonymkode: 964da...13b

• Liker 1
Skrevet
Diana skrev (På 20.11.2024 den 19.43):

Er i utgangspunktet singel, så jeg har bodd alene lenge, men hender jeg får overnattingsbesøk av en kompis og en venninne av og til😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...