Gå til innhold

Vil du ha samboer?

Diana

Anbefalte innlegg

Snakka med en kollega i dag. Han ønsker seg samboer etterhvert, jeg er ferdig. Har vært samboer 2 ganger, ikke behov for ny runde 😅 skal aldri si aldri, men pr nå er det mitt utgangspunkt.

Jeg har også vært singel så lenge og bodde alene i evigheter, at å få en mann inn i hus på fast basis tror jeg bare hadde blitt rart 😅 joda, alt kan tilpasses og ordnes. But still. 

Er du åpen for samboerskap, eller er du mer som meg som ønsker å bo hver for seg hvis man skulle finne noen å kalle for kjæreste etterhvert? 😊

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Men bare om han faktisk klarer å rydde opp etter seg selv, uten at jeg må kommentere det. Og gjør ting som trengs på eget initiativ. Min erfaring er at menn ikke ser rot eller støv, men det er nok mest vondt i vilja

Anonymkode: d6722...053

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ønsker meg egentlig særboerskap. Bodd lenge nok med folk og trenger fullstendig fri fra det opplegget der. Har en fjern drøm om å eie noe eget, hvor jeg kan holde det rent og pent og innbydende. Ingen ekle rester som ligger og slenger i og utenfor bokser på kjøkkbenken, ingen mat oppetter kjøleskap og vegger, ingen spor etter sistemanns dobesøk, ingen smelling av dører, ingen sure miner og energier som forsøpler hjemmet.

Anonymkode: 596b0...a7d

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig voksne kvinner mest glad i å være alene eller er det bare overhyppig på KG?

Anonymkode: 589a6...bee

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri! Skal være singel, så særbo er heller ikke noe å måtte ta stilling til 😅

Anonymkode: e8d17...622

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Jeg skal bo alene resten av mitt liv. Det blir friere sånn og om en skal bli særbo og treffes av og til, så holder det i massevis. Jeg skal ikke gifte meg heller. Hvis en har lyst til noe annet, så gjør en noe annet, uansett hva omgivelsene vil si til det.

Mitt liv - mitt valg og hvis den andre parten er av samme slaget = :tommelopp2: ...ellers går det jo ikke.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett år siden var jeg fast bestemt på å bo alene resten av livet. Nå, etter å ha vært kjærester i ca ett år, kjenner jeg at jeg ønsker mer og mer å bo sammen på sikt ❤️ 

Anonymkode: 2f80b...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Trenger ikke masse ekstra arbeid, har dårlig erfaring. Liker å ligge med forskjellige damer uansett

Anonymkode: e29eb...f07

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg. Er særboer nå, antar vi blir samboere etter hvert som barna flytter ut. Jeg liker selskap i hverdagen og har god oversikt over kjærestens boevne, det skal gå greit. 

Anonymkode: b1d01...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsket hverken kjæreste eller samboer. 

Møtte nåværende partner og proklamerte at jeg ville være samboer.

Nå har jeg forlovede som i tillegg er samboer med meg.

Jaujau..

Anonymkode: dbdd1...623

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke nå. Er skilt og har barn boende hjemme. Jeg synes vi har så fin hverdag sammen. Kunne møtt en med barn, og vi bodde hver for oss. Når barna er store og begynner å skulle forlate redet så kanskje. 

Anonymkode: 053ce...ed6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diana skrev (30 minutter siden):

Snakka med en kollega i dag. Han ønsker seg samboer etterhvert, jeg er ferdig. Har vært samboer 2 ganger, ikke behov for ny runde 😅 skal aldri si aldri, men pr nå er det mitt utgangspunkt.

Jeg har også vært singel så lenge og bodde alene i evigheter, at å få en mann inn i hus på fast basis tror jeg bare hadde blitt rart 😅 joda, alt kan tilpasses og ordnes. But still. 

Er du åpen for samboerskap, eller er du mer som meg som ønsker å bo hver for seg hvis man skulle finne noen å kalle for kjæreste etterhvert? 😊

Nei! Ønsker meg ikke samboer.

Bor med ei god kone, som jeg har hatt i 25 år, og tenker å beholde henne livet ut. Så får vi se hvem av oss som dør først. Skulle det bli henne, og jeg har noen gode år igjen, ville jeg trolig se etter en ny partner. Kanskje.... For det kan bli litt stusselig å leve alene, tror jeg.

Anonymkode: 11d16...2d2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det er mange single som svarer her, så da trives de vil allerede med hvordan de har der 😊

Jeg er gift, og trives veldig godt sammen med mannen min i samme hus. Skulle det bli slutt mellom oss (noe jeg håper og tror ikke skjer), ville jeg helst levd sammen med en annen som var like fin og god som han 😊

Anonymkode: fb678...095

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg har blitt single så har det å bo alene vært det aller beste ved det. Hver gang jeg har blitt sammen med noen har det å bo sammen vært det aller beste ved det. Jeg setter pris på og savner begge deler.

Anonymkode: 77076...a88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært samboer to ganger og vil ikke bli det igjen. Ønsker heller ikke gjøre det mot barna. Har lyst på kjæreste, men er ikke desperat. Kvinne, 45 år. 

Anonymkode: 4fe92...3ad

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en samboer ☺️ Har barn som bor hjemme, så det skal en del til, men drømmen er en mann jeg kan bo sammen med. 
K 47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...