Gå til innhold

Katten spyr inne.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde det var fra et fjøs pga den skittne sofaen. 

Anonymkode: f6dc7...0ca

Nytter ikke å ha ny strøken sofa med 5 katter i hus 😉

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (2 timer siden):

Nytter ikke å ha ny strøken sofa med 5 katter i hus 😉

Jeg har katter uten at det er skittent. 

• Hjerte 1
Skrevet

Katter kaster opp pga at de ikke tåler maten de får, de får dårlig mat fra dagligvaren, bytte til nytt for uten å blande inn det nye foret i det gamle litt etter litt, hårballer, sykdom. Katter må ha tilgang til do inne da de ikke tåler kulde godt og må holdes innne når det begynner å bli flere minus. Katter kan trenes til mye, på lik linje med en hund, katter er smartere, men å få den til å gå ut for å spy er latterlig. Hva hadde du selv ønsket og rukket hvis du var kvalm? Les deg litt opp på katt du

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trodde det var fra et fjøs pga den skittne sofaen. 

Bedre med skitten sofa enn råtten personlighet.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Meowmere skrev (36 minutter siden):

Bedre med skitten sofa enn råtten personlighet.

Ikke rart de spyr, katter fortjener det rent de og, de foretrekker det. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Børst den oftere. Det er sikkert hårbakker. Katter skal børstes så og si daglig. Særlig i røyteperioder, som er nå 

Anonymkode: 23b52...145

Skrevet

Enig med den over, børst den, og evt sjekk om den trenger markkur. Noen spyr mye om de har mark. Kattegress kan dyrkes inne, de bruker det å rense magen med. Og gi skikkelig for! 

Anonymkode: 273af...5c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Katter får det ikke bedre av at du skriver nedsettende til andre katteeiere her inne som om de ikke var glade i og tok vare på katten sin, ved å anta at folk er dårlige katteeiere uten å vite noe som helst. Hvis du virkelig vil gjøre noe for katter i Norge kan du melde deg inn i en organisasjon og bli frivillig, og samarbeide med folk heller enn å skrive negative ting på et forum. 

Anonymkode: 3503e...2fb

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men alle dager hva er problemet ditt? 

Anonymkode: a5468...0c2

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (6 timer siden):

Nei innepus 😻 sovnet inn 31 Januar 2023 17 år gammel ble hu bilde er fra 2018/2019 😻

Høres ut som du elsker og tar vare på kattene dine sånn som du skriver om dem❤️

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som du elsker og tar vare på kattene dine sånn som du skriver om dem❤️

Ja jeg elsket dem jeg nå er det bare jeg og Tuss igjen ♥️ Maja og søsknene er døde de bodde sammen fra de var små 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Pernille05 skrev (6 timer siden):

Katter kaster opp pga at de ikke tåler maten de får, de får dårlig mat fra dagligvaren, bytte til nytt for uten å blande inn det nye foret i det gamle litt etter litt, hårballer, sykdom. Katter må ha tilgang til do inne da de ikke tåler kulde godt og må holdes innne når det begynner å bli flere minus. Katter kan trenes til mye, på lik linje med en hund, katter er smartere, men å få den til å gå ut for å spy er latterlig. Hva hadde du selv ønsket og rukket hvis du var kvalm? Les deg litt opp på katt du

Katen min får mat fra dyrebutikk...

TS

Anonymkode: e17ed...00f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Katter får det ikke bedre av at du skriver nedsettende til andre katteeiere her inne som om de ikke var glade i og tok vare på katten sin, ved å anta at folk er dårlige katteeiere uten å vite noe som helst. Hvis du virkelig vil gjøre noe for katter i Norge kan du melde deg inn i en organisasjon og bli frivillig, og samarbeide med folk heller enn å skrive negative ting på et forum. 

Kan være glad i katten sin, men uvitende om hygiene. Står ved det jeg sa, skitten sofa og det er unødvendig bare pga 5 katter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan være glad i katten sin, men uvitende om hygiene. Står ved det jeg sa, skitten sofa og det er unødvendig bare pga 5 katter.

Finn på noe annet. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...