AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Del Skrevet 20. november 2024 Mulig å lære den å gå ut før den spyr. Den klarer jo det ved dobesøk. ? Anonymkode: e17ed...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #2 Del Skrevet 20. november 2024 Nei, det tror jeg ikke er mulig. Og dersom det er snakk om spying ut over det normale (hårballer), må du til veterinæren for å finne ut om katten er syk. Anonymkode: 8ce93...d28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #3 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg håper virkelig at du tuller nå. Anonymkode: e77f5...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #4 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg håper virkelig at du tuller nå. Anonymkode: e77f5...16a Ja, det kan du si, men kanskje de nye tendensene har kommet til katteverdenen. Katter skal læres å spy ute, jakthunder skal ikke ha jaktinstinkt, gjeterhunder må slutte å gjete og forvente mosjon, valper på 5 måneder med mye energi som finner noe godt på bordet blir omplassert som problemhund. Beklager digresjonen, men hvor er vi mennesker på vei hen? Dagens hjertesukk. Anonymkode: d8cc9...85a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #5 Del Skrevet 20. november 2024 Herregud, stakkars katt! Anonymkode: 7c2b6...3bd 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #6 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mulig å lære den å gå ut før den spyr. Den klarer jo det ved dobesøk. ? Anonymkode: e17ed...00f Jeg bodde inntil i vår sammen med en drittsekk av en «venn» som mente jeg kunne dressere min syke katt til å kaste opp ute. Pluss masse annet dyreplageri han utsatte den syke katten min for. Jeg er glad for at katten tisset ut alle møblene hans (særlig de i fløyel der kattepiss-lukt aldri kan vaskes bort), og koser meg med tanken på at han og dama, som bodde oppå meg i min egen leilighet som hun ikke egentlig bodde i, sov i kattebæsj i en uke uten å vite det. Vel fortjent. Anonymkode: 3503e...2fb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 Nei, men du kan lære den å hoppe ned fra sofa, stoler, etc før den spyr. De får jo for-varsel, og jeg kaster dem alltid ned dersom jeg ser de skal spy. Den ene katten min spyr mye, nesten hver dag, men stort sett alltid på gulv eller i vinduskarm. Hun har også diare av og til, og da kommer det litt på gulv utenfor kassa, så føler jeg nesten tørker drit og spy hver dag, som om jeg har småbarn fortsatt Anonymkode: cd41a...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #8 Del Skrevet 21. november 2024 Nei. De spyr når de spyr Anonymkode: a5468...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #9 Del Skrevet 21. november 2024 Det kommer veldig brått på dem, er min erfaring. Eller de kjenner et veldig ubehag rett før de spyr, og beveger seg derfor til et trygt sted (teppe under spisebord er favoritten her...) Så her er det nesten alltid på tekstiler når det er spy. Har alltid på sengeteppe, og beskyttelseslaken. Har pledd i sofa. Og har teppevasker. Slik er det å ha katt Anonymkode: 38350...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #10 Del Skrevet 21. november 2024 Katter spyr innimellom, men til og med vi mennesker må jo løpe til et toalett for å kaste opp når kvalmen kommer over oss, så å lære en katt at den må løpe ut er temmelig utopisk... Vi har derimot hatt myyeye mindre oppkast etter vi ble flinkere til å børste katten (langhåret) hver dag. Hun får også malt. Anbefales. Anonymkode: 153c4...89b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #11 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Katter spyr innimellom, men til og med vi mennesker må jo løpe til et toalett for å kaste opp når kvalmen kommer over oss, så å lære en katt at den må løpe ut er temmelig utopisk... Vi har derimot hatt myyeye mindre oppkast etter vi ble flinkere til å børste katten (langhåret) hver dag. Hun får også malt. Anbefales. Anonymkode: 153c4...89b Og det er vel egentlig bare tanken på at vi må vaske opp som gjør at vi holder ut den løpeturen inn på badet... Hadde jeg vært katt ville jeg valgt et mykt teppe 😂 Anonymkode: 38350...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #12 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 18.15): Jeg bodde inntil i vår sammen med en drittsekk av en «venn» som mente jeg kunne dressere min syke katt til å kaste opp ute. Pluss masse annet dyreplageri han utsatte den syke katten min for. Jeg er glad for at katten tisset ut alle møblene hans (særlig de i fløyel der kattepiss-lukt aldri kan vaskes bort), og koser meg med tanken på at han og dama, som bodde oppå meg i min egen leilighet som hun ikke egentlig bodde i, sov i kattebæsj i en uke uten å vite det. Vel fortjent. Anonymkode: 3503e...2fb Hvorfor lot du han være dyremishandler? Med din egen katt til og med?? Anonymkode: d5518...6cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #13 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor lot du han være dyremishandler? Med din egen katt til og med?? Anonymkode: d5518...6cc Jeg lot ingen være det, at han var dyremishandler var ikke min skyld. Anonymkode: 3503e...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 22. november 2024 #14 Del Skrevet 22. november 2024 Katter er både rovdyr og byttedyr. Den er i en sårbar situasjon når den spyr, så du bør absolutt ikke kaste den ut. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #15 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lot ingen være det, at han var dyremishandler var ikke min skyld. Anonymkode: 3503e...2fb Men hva gjorde du for å stoppe det? Anonymkode: e77f5...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #16 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men hva gjorde du for å stoppe det? Anonymkode: e77f5...16a Flyttet. Anonymkode: 3503e...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. november 2024 #17 Del Skrevet 23. november 2024 Hårballer ene pusen jeg hadde Maja spiste så fort at kom jeg brått på så spydde hun 😻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #18 Del Skrevet 23. november 2024 Maskinfører skrev (19 minutter siden): Hårballer ene pusen jeg hadde Maja spiste så fort at kom jeg brått på så spydde hun 😻 Fjøskatt? Anonymkode: f6dc7...0ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. november 2024 #19 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fjøskatt? Anonymkode: f6dc7...0ca Nei innepus 😻 sovnet inn 31 Januar 2023 17 år gammel ble hu bilde er fra 2018/2019 😻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #20 Del Skrevet 23. november 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei innepus 😻 sovnet inn 31 Januar 2023 17 år gammel ble hu bilde er fra 2018/2019 😻 Trodde det var fra et fjøs pga den skittne sofaen. Anonymkode: f6dc7...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå