Gå til innhold

snørr på øyet

Fremhevede innlegg

Gjest bente20
Skrevet

jeg bruker kontaktlinser og har gjort det i en del år. et par ganger for dagen så piller jeg meg i øyekroken og kan da trekke en "tråd av tynt slim" ut fra øyet som har ligget gjemt under øverste og/eller nederste øyelokk. da jeg er rar syns jeg det er ganske så morsom følelse når slimet kiler øyeeplet når jeg drar ut tråden! :)

men hva kommer det av? jeg har en venninne som også bruker linser og hun sier hun også har det slik. hun sier det kanskje kan være øyekatarr? men jeg har jo ingen andre plager med øynene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje linsene irrterer øynene? Jeg får "gørr" på øynene hvis jeg f.eks sover med linsene, eller om jeg sitter lenge foran dataen. Men det var mye mer med de gamle enn de jeg bruker nå. Nå er det svært sjelden jeg plages med det.

Skrevet

Det hender jeg har slike "tråder" også. Men da jeg hadde øyekatarr tidligere var det slik hele tiden, og i mye større grad, så det kan jo tyde på at det er litt verk som forårsaker det.

Skrevet

Har du verk i øyet eller øyekatarr bør du ikke bruke linser.

Skrevet
jet par ganger for dagen så piller jeg meg i øyekroken og kan da trekke en "tråd av tynt slim" ut fra øyet som har ligget gjemt under øverste og/eller nederste øyelokk. da jeg er rar syns jeg det er ganske så morsom følelse når slimet kiler øyeeplet når jeg drar ut tråden! :)

Jeg liker også den følelsen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...