AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #21 Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den som selv er ren kan kaste den første sten! Anonymkode: 3e316...0c2 Jeg uttrykker meg verbalt. De fleste av oss skjønner at det er en dårlig ide å ligge med gifte menn. Fikk forresten ekteskapet mitt ødelagt på grunn av utroskap. Familien gikk i oppløsning, barn som var veldig fortvilet, hus ble solgt og familien splittet. Det er resultatet av den virksomheten slike folk holder på med. Anonymkode: e1108...cf7 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #22 Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg uttrykker meg verbalt. De fleste av oss skjønner at det er en dårlig ide å ligge med gifte menn. Fikk forresten ekteskapet mitt ødelagt på grunn av utroskap. Familien gikk i oppløsning, barn som var veldig fortvilet, hus ble solgt og familien splittet. Det er resultatet av den virksomheten slike folk holder på med. Anonymkode: e1108...cf7 Da beklager jeg tidligere kommentar. Leit at du opplevde dette. Jeg er veldig i mot utroskap men samtidig må man være varsom med å kritisere - det kan være så mye mellom 4 vrgger man ikke vet om. Til og med utroskap kan, i noen få tilfeller, forstås. Anonymkode: 3e316...0c2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #23 Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da beklager jeg tidligere kommentar. Leit at du opplevde dette. Jeg er veldig i mot utroskap men samtidig må man være varsom med å kritisere - det kan være så mye mellom 4 vrgger man ikke vet om. Til og med utroskap kan, i noen få tilfeller, forstås. Anonymkode: 3e316...0c2 Kan du gi eksempler? Jeg kan ikke tenke meg til et eneste tilfelle hvor det akn forstås, skjønner du. Det jeg imidlertid vet, er at da jeg var ung og emosjonelt umoden som søren, klarte jeg å forsvarligjøre utroskap. Nå derimot, ser jeg at det selvsagt bare er slik at man ser det man ønsker å se, for å gjøre det man vil. Det betyr ikke at det ikke er egoistisk og slemt gjort. Jeg kan ikke se noen etisk og moral årsak som er god nok grunn til å ødelegge andre med de livsvarige traumene utroskap bringer. Anonymkode: 3a6a7...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #24 Skrevet 21. november 2024 Dette gjelder ikke en gift mann. TS Anonymkode: d9d69...8a9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #25 Skrevet 21. november 2024 Dessverre kan ikke dette bli et godt forhold for deg, for han evner ikke å snakke om viktige ting, og han respekterer ikke dine følelser og dine behov. Det er bra for det å kutte nå, to år lenge med dette. Selvfølelsen kan ta skade av å bli behandlet sånn. Han er som å prate til en vegg. Anonymkode: 9320f...9a1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå