Gå til innhold

Hvordan vil du beskrive deg selv i senga?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil kanskje oppfattes som kjedelig og uoppfinnsom i senga. Jeg liker først og fremst å kose masse, at hun ligger ved siden av meg så jeg kan stryke og kysse på henne, eller at vi ligger tett sammen og holder rundt hverandre og stryker på hverandre. Jeg liker å ta det med ro, nyte sakte, ikke stresse og kave og mase. Er det noe jeg liker, så blir jeg ikke så lett lei, så har ikke det store behovet for å variere og finne på noe nytt hele tiden. Men er åpen for nye ting også, hvis hun foreslår det.

Anonymkode: 8cc99...31a

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan være både leken og kjedelig. Alt avhenger av samspillet partneren. Jeg foretrekker det lekne fordi det betyr at jeg er/blir ekstra tent. Det er egentlig de samme variasjonene. Ikke veldig nye ting. Ikke utenfor "normale grenser".  Bare mer intens. 

K48

Anonymkode: 429a2...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok elendig siden alle menn forlater meg dagen etter  

Anonymkode: ffae7...da3

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt av alt, men ikke ekstrem. Nysgjerrig og engasjert, liker å tøye grensene litt innimellom. 

Har ett høyt libido. 

Elskeren min beskriver meg som rå og spennende. Han liker best når jeg er litt dominerende. 

Jeg liker best når mannen er litt dominerende. 

Anonymkode: e70c6...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper B- menneske er mest passende for min adferd i senga. Sent i seng og aller helst sent opp av senga.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinky, dominant eller underdanig (kommer ann på hvilken partner jeg er med).

Glad i stabilitet, så selv om nye elementer stadig vekk blir innført eller testet ut, søker det som regel med en miks av trygt og kjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K51.

Jeg er en helt annen i senga enn folk oppfatter meg som utenfor. Jeg fremstår nok som litt anonym eller stillferdig i mengden, og utseendet er heller kjedelig enn vakkert. 

I senga er jeg imidlertid leken, fullstendig uten hemninger, og åpen for det aller meste. Jeg digger alt: suge, slikke, analt, leketøy, sprut over alt, squrting, wet.. you name it. Har til og med vært swinger sammen med en tidligere samboer, og det VET jeg at ingen ville trodd om meg. Har flere ganger blitt beskrevet som "rå" -  men det hjelper fint lite når man er singel, og andre sannsynligvis oppfatter meg som mindre pen og døll :D.

Anonymkode: d8f9c...766

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men guuuud for et iinteresssnt tema. Hvem bryr seg om hvordan ukjente oppfatter seg selv ang. det?

eller sitter trådstarter og napper hvitløken mnd han leser svarene nå? 

Anonymkode: c75de...c39

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M49

Utholdende dersom det er nødvendig, leken, viril, nyskapende.

Anonymkode: 1ecf5...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Han liker best når jeg er litt dominerende. 

Jeg liker best når mannen er litt dominerende. Anonymkode: e70c6...24f

Dette kan ikke gå galt..

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

K51.

Har flere ganger blitt beskrevet som "rå" -  men det hjelper fint lite når man er singel, og andre sannsynligvis oppfatter meg som mindre pen og døll :D. Anonymkode: d8f9c...766

Jeg river i en øl på et av bygdas markeder! Det er kanskje i praksis umulig for damer å skrive under egen bruker her uten at det sier KA-boooom i innboksen. Kvinneguiden, ja. Full av sultne menn :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...