AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg vil kanskje oppfattes som kjedelig og uoppfinnsom i senga. Jeg liker først og fremst å kose masse, at hun ligger ved siden av meg så jeg kan stryke og kysse på henne, eller at vi ligger tett sammen og holder rundt hverandre og stryker på hverandre. Jeg liker å ta det med ro, nyte sakte, ikke stresse og kave og mase. Er det noe jeg liker, så blir jeg ikke så lett lei, så har ikke det store behovet for å variere og finne på noe nytt hele tiden. Men er åpen for nye ting også, hvis hun foreslår det. Anonymkode: 8cc99...31a 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #2 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg kan være både leken og kjedelig. Alt avhenger av samspillet partneren. Jeg foretrekker det lekne fordi det betyr at jeg er/blir ekstra tent. Det er egentlig de samme variasjonene. Ikke veldig nye ting. Ikke utenfor "normale grenser". Bare mer intens. K48 Anonymkode: 429a2...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #3 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg er nok elendig siden alle menn forlater meg dagen etter Anonymkode: ffae7...da3 1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. november 2024 #4 Del Skrevet 19. november 2024 Leken 😉. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #5 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg er litt av alt, men ikke ekstrem. Nysgjerrig og engasjert, liker å tøye grensene litt innimellom. Har ett høyt libido. Elskeren min beskriver meg som rå og spennende. Han liker best når jeg er litt dominerende. Jeg liker best når mannen er litt dominerende. Anonymkode: e70c6...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 19. november 2024 #6 Del Skrevet 19. november 2024 Opplever at menn er veldig begeistret men selv synes jeg sex (samleie) ofte er kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 19. november 2024 #7 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg opplever meg selv som en klokkerein innertier. Hva alle andre opplever får de stå for selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 19. november 2024 #8 Del Skrevet 19. november 2024 Tipper B- menneske er mest passende for min adferd i senga. Sent i seng og aller helst sent opp av senga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #9 Del Skrevet 19. november 2024 Grådig men generøs? Anonymkode: 7ac3c...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 20. november 2024 #10 Del Skrevet 20. november 2024 Kinky, dominant eller underdanig (kommer ann på hvilken partner jeg er med). Glad i stabilitet, så selv om nye elementer stadig vekk blir innført eller testet ut, søker det som regel med en miks av trygt og kjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #11 Del Skrevet 20. november 2024 K51. Jeg er en helt annen i senga enn folk oppfatter meg som utenfor. Jeg fremstår nok som litt anonym eller stillferdig i mengden, og utseendet er heller kjedelig enn vakkert. I senga er jeg imidlertid leken, fullstendig uten hemninger, og åpen for det aller meste. Jeg digger alt: suge, slikke, analt, leketøy, sprut over alt, squrting, wet.. you name it. Har til og med vært swinger sammen med en tidligere samboer, og det VET jeg at ingen ville trodd om meg. Har flere ganger blitt beskrevet som "rå" - men det hjelper fint lite når man er singel, og andre sannsynligvis oppfatter meg som mindre pen og døll :D. Anonymkode: d8f9c...766 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #12 Del Skrevet 20. november 2024 Sovende. Anonymkode: e429d...f05 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #13 Del Skrevet 20. november 2024 Intens, men litt uoppfinnsom. Anonymkode: facef...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #14 Del Skrevet 20. november 2024 Nei, men guuuud for et iinteresssnt tema. Hvem bryr seg om hvordan ukjente oppfatter seg selv ang. det? eller sitter trådstarter og napper hvitløken mnd han leser svarene nå? Anonymkode: c75de...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 20. november 2024 #15 Del Skrevet 20. november 2024 Trøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #16 Del Skrevet 20. november 2024 Stort sett så sover jeg på høyre siden... Anonymkode: e20a3...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #17 Del Skrevet 20. november 2024 M49 Utholdende dersom det er nødvendig, leken, viril, nyskapende. Anonymkode: 1ecf5...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #18 Del Skrevet 20. november 2024 Hun kaller meg en hest med effektiv tunge. Anonymkode: 33a06...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 20. november 2024 #19 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Han liker best når jeg er litt dominerende. Jeg liker best når mannen er litt dominerende. Anonymkode: e70c6...24f Dette kan ikke gå galt.. AnonymBruker skrev (6 timer siden): K51. Har flere ganger blitt beskrevet som "rå" - men det hjelper fint lite når man er singel, og andre sannsynligvis oppfatter meg som mindre pen og døll :D. Anonymkode: d8f9c...766 Jeg river i en øl på et av bygdas markeder! Det er kanskje i praksis umulig for damer å skrive under egen bruker her uten at det sier KA-boooom i innboksen. Kvinneguiden, ja. Full av sultne menn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 20. november 2024 #20 Del Skrevet 20. november 2024 Litt uforutsigbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå