AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #1 Skrevet 19. november 2024 Noen som vet hvor lang tid det tar før bivirkningene gir seg etter at man har sluttet inntak? Anonymkode: 5f6f2...054
Spanky Skrevet 19. november 2024 #2 Skrevet 19. november 2024 Hva slags bivirkninger er det snakk om, og er det langvarig bruk av Ibux, eller bare en tablett?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #3 Skrevet 19. november 2024 Spanky skrev (9 minutter siden): Hva slags bivirkninger er det snakk om, og er det langvarig bruk av Ibux, eller bare en tablett? Jeg har tatt en kur med Ibux flere ganger daglig i noen dager. Litt usikker om det er bivirkninger men jeg har blitt veldig rar i magen og føler meg dårlig og rar Anonymkode: 5f6f2...054
Spanky Skrevet 19. november 2024 #4 Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tatt en kur med Ibux flere ganger daglig i noen dager. Litt usikker om det er bivirkninger men jeg har blitt veldig rar i magen og føler meg dårlig og rar Anonymkode: 5f6f2...054 Da burde du ta en prat med legen din. Det er ikke uvanlig at man kan få mageplager av Ibux, og i de aller fleste tilfellene går det over raskt etter slutt. Men en kur med Ibux flere ganger daglig, høres ut som en anbefaling fra lege? Eller er det enker du har tenkt ut selv?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #5 Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tatt en kur med Ibux flere ganger daglig i noen dager. Litt usikker om det er bivirkninger men jeg har blitt veldig rar i magen og føler meg dårlig og rar Anonymkode: 5f6f2...054 Ville tatt kontakt med legen. Ibux kan gi magesår. Hentet fra Instafarmasoyten: "NSAIDs hemmer dannelsen av noe som kalles prostaglandiner og gir derfor en antiinflammatorisk effekt. Men prostaglandiner beskytter magesekken mot den sure magesyren, og med lavere mengde prostaglandiner kan bivirkninger som magesmerter og magesår oppstå." Anonymkode: 33b3e...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå