Gå til innhold

Når dere men. sier at dere vil ha en søt dame, hva legger dere i det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Søt og snill= en som sitter og smiler og ikke stiller spørsmål.

Anonymkode: 692ca...cfc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tiltrekker meg sånne menn også. Sukk. Absolutt ikke interessert i sånne. 

Anonymkode: cf156...1e0

Du er nok inne på noe, de dropper nok de kvinnene som utstråler litt autoritet og ikke "ser underdanige ut" i mangel av noe bedre.

Det er litt leit hvis kvinner må kle seg på spesifikke måter for å unngå å bli sjekket opp av "den" sorten menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Audrey Hepburn hadde alvorlig psykisk diagnose, og var nesten umulig å forholde seg til på settet. Altså, det motsatte av søt. 

Anonymkode: 3ae00...ea5

Jeg og de fleste her inne kjenner vel ikke denne skuespilleren personlig. Ut fra bildet vil jeg si at hun så ganske søt ut.

Anonymkode: 8a3dc...907

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Audrey Hepburn hadde alvorlig psykisk diagnose, og var nesten umulig å forholde seg til på settet. Altså, det motsatte av søt. 

Kilder, takk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg og de fleste her inne kjenner vel ikke denne skuespilleren personlig. Ut fra bildet vil jeg si at hun så ganske søt ut.

Anonymkode: 8a3dc...907

Audrey Hepburn har aldri vært kjent for å være vanskelig - snarere tvert i mot. Hun var svært ydmyk og varm. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knooters skrev (5 timer siden):

Du er nok inne på noe, de dropper nok de kvinnene som utstråler litt autoritet og ikke "ser underdanige ut" i mangel av noe bedre.

Det er litt leit hvis kvinner må kle seg på spesifikke måter for å unngå å bli sjekket opp av "den" sorten menn.

Liker du feminine menn? 

Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for mange å forstå at mange menn liker det som faktisk skiller kvinner fra menn. Så er det noen som liker drama og kvinner med bein i nesa osv. Fint for dem. La oss andre ha de preferansene vi har takk. 

Anonymkode: 39e20...b19

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror de mener snill, jordnær og uskyldig. Skjønner ikke at enkelte her synes det er så hakkende galt. 

M

Anonymkode: 1582e...b97

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 15.01):

Nei. Kvinners fremste oppgave er å føde og oppdra barn og sørge for husarbeidet, menns oppgave er å forsørge familien. 

Anonymkode: daaaa...d34

Er dette svaret ditt i tråder der mannen forventer at kvinnen deler økonomien 50/50 til tross for at hun jobber deltid også? Eller er det bare kvinner du skal sette på plass?

Anonymkode: 44569...d43

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ønsker en feminin kvinne. Jeg liker at kjønn ser forskjellig ut, og ter ser forskjellig.

Søte jenter er feminine.

Maskuline kvinner er ikke søte.

Anonymkode: 5c19b...fed

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 15.07):

Det handler om fremtoning og oppførsel.

Søt dame

Sarah_Paulson_by_Gage_Skidmore_2.thumb.jpg.84a477f07adda240708be4e3536c91e0.jpg

Ikke søt dame

standard_NTB_NR_pw1zX134.thumb.jpg.fc4bef556bc336526e7c3356afb312bd.jpg

Anonymkode: c3906...058

Sarah Paulson (øverst) er lesbisk, så hennes søthet kastes heldigvis ikke bort på en mann😅

Anonymkode: 97f80...c65

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror de mener snill, jordnær og uskyldig. Skjønner ikke at enkelte her synes det er så hakkende galt. 

M

Anonymkode: 1582e...b97

"Uskyldig"? Som i "ung og naiv", altså.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Liker du feminine menn? 

Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for mange å forstå at mange menn liker det som faktisk skiller kvinner fra menn. Så er det noen som liker drama og kvinner med bein i nesa osv. Fint for dem. La oss andre ha de preferansene vi har takk. 

Anonymkode: 39e20...b19

Hva er greia her? Jeg liker feminine kvinner. Ikke forvokste dokker/småjenter som ikke sier noe/ikke har en mening.

Ingen har bedt om "drama" her, og det er i alle fall ikke spesielt maskulint å sutre om dama ber deg om noe eller snakker til deg.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 2.01):

Det motsatte av brøytende, høyrøstede damer i bukser med tatoveringer.

Klassiske feminine søte damer. 

Slik som Audrey Hepburn i sine glansdager.

7393349.jpg?imageId=7393349&x=0&y=2.41&c

Anonymkode: f5e75...a1d

Ung Audrey Hepburn er selve arketypen på søt. 👍

Anonymkode: e9263...81e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 10.43):

Som dagens norske kvinner generelt, altså?

Anonymkode: e9263...81e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sarah Paulson (øverst) er lesbisk, så hennes søthet kastes heldigvis ikke bort på en mann😅

Jeg er fult klar over at hun er lesbisk. Hun blir ikke mindre søt av den grunn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 13.40):

Gjerne vær suksessfull daglig leder på jobben, men skal du ha på deg buksene på første date også blir det ikke en andre date. 

Anonymkode: a4a7b...5bd

Takk og lov, vil jeg si til det.

En mann, i 2025, som er så tilbakestående at han føler sin maskulinitet truet ved at dama har på seg bukse, nå har jeg lest det også.

Det er så stakkarslig, at jeg ville ikke vurdert en sånn type mann overhodet.

Det skrives også at om kvinner har "maskuline egenskaper" (eller hvordan det ble formulert) så er man automatisk brautende og har en hel masse tatoveringer. Altså, man vet at det finnes mange bent frem dumme mennesker i verden, men at så mange av dem skal finne veien hit til KG.

Nå er mange damer inne på tanken om at det er veldig greit å leve livet uten menn. Egentlig ingen dum ide, siden vi klarer oss helt utmerket uten.

Anonymkode: a790a...707

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk og lov, vil jeg si til det.

En mann, i 2025, som er så tilbakestående at han føler sin maskulinitet truet ved at dama har på seg bukse, nå har jeg lest det også.

Det er så stakkarslig, at jeg ville ikke vurdert en sånn type mann overhodet.

Det skrives også at om kvinner har "maskuline egenskaper" (eller hvordan det ble formulert) så er man automatisk brautende og har en hel masse tatoveringer. Altså, man vet at det finnes mange bent frem dumme mennesker i verden, men at så mange av dem skal finne veien hit til KG.

Nå er mange damer inne på tanken om at det er veldig greit å leve livet uten menn. Egentlig ingen dum ide, siden vi klarer oss helt utmerket uten.

Anonymkode: a790a...707

Trodde det var ment som i å måtte ligge med han på første date for å fortjene date nunner 2, som jeg tenkte herre tomat til. Men ikke lov til å ha på bukse engang 😂

Jeg vet ikke hva som skjer med noen menn. Vi klarer oss utmerket uten det der ja 😅😮‍💨

Anonymkode: 60be7...1af

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 3.36):

Væremåte, oppførsel, og hva som kommer ut av munnen. 

Nettopp. En søt dame er en vennlig dame, en som tar vare pånsin kjære (og blir tatt vare på), en som skaper ett godt hjem med kjærlighet og trygghet. En som varer livet ut. En som er stødig i seg selv, vet hva hun vil uten å være mektig.

Anonymkode: 86227...6c9

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nettopp. En søt dame er en vennlig dame, en som tar vare pånsin kjære (og blir tatt vare på), en som skaper ett godt hjem med kjærlighet og trygghet. En som varer livet ut. En som er stødig i seg selv, vet hva hun vil uten å være mektig.

Anonymkode: 86227...6c9

Men hvorfor ikke mektig? Kjærlighet er makt. Kreftene til noen som vil redde sine kjære er å kjempe til døden noen ganger.

Anonymkode: 60be7...1af

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...