Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #1 Skrevet 28. februar 2006 Har 2 rifter på hver sin side av skjedeåpningen, mistet nettopp jomfrudommen min. Disse forsvinner ikke, begynner å lure på om de kanskje skal være der. Men, de gjør ikke vondt ellernoe, er det da vits å gå til lege? Og hva skjer om de eventuelt ikke gror? Må jeg sy?!
Ceres Skrevet 28. februar 2006 #2 Skrevet 28. februar 2006 Med rifter - mener du at det ser ut som om huden på en måte har revnet/delt seg? I så fall er det helt 100% normalt! Skjer når du har sex, kan skje flere ganger slik at du får flere. Men det gjør ingenting. Hvis du ikke har noen sår, ingen lukt, ingen kløe og det ikke gjør vondt trenger du ikke å gå til legen. Bare husk prevensjon - og test deg for kjønnssykdommer regelmessig, så er du sikret. Husk å sjekke om legen faktisk tester for klamydia, det er ikke alltid de gjør det. Og husk at klamydia kan være helt symptomfri. Når det er sagt, tror jeg ikke du skal bekymre deg for noe! God dag!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #3 Skrevet 28. februar 2006 Ja, huden har delt seg, og det har bekymret meg litt, men så har jeg igjen tenkt på at sålenge det ikke plager meg, så er det jo ingen vits i å bry seg. Men tusen takk for svar! Er utrolig beroligende å høre fra andre at det er helt normalt! Går på p-piller og begge to var jomfru da vi lå sammen, så ingen kjønnssykdommer her ute i gården, men må nok dra med til GU innimellom uansett. Igjen, tusen takk for svar!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå