Gå til innhold

Ensomhet og skeivfordeling i forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

En overtenker av rang. 

Anonymkode: c8594...e11

Hvem da?

Anonymkode: 38edb...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

what You allow will continue . Så det er bare å fikse sine egne ting , å gjøre han oppmerksom på at hans business er hans ansvar . Tipper at hvis han har en eksfru , vil du få høre at han alltid har vært sånn . Med mindre de første årene da han jobbet for å få ny hushjelp på plass . Wild guess 🤪

Helt riktig det 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem da?

Han. Overtenker og utsetter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han. Overtenker og utsetter 

Ja. Praksis er det som må til. Og vedlikehold. Ikke være god i 1 uke og ferdig med det. Det holder bare i nøyaktig en uke.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Selv når du er på rehabilitering forsøker han faktisk å psyke deg ned.

Flott at du har snakket med de på rehabiliteringsstedet - fortsett med det! Om du føler du trenger det, be dem om hjelp til å starte forberedelsene som trengs for at du kan flytte for deg selv. De har ofte en sosionom slike steder, eller personer som jobber opp mot ulike deler av Nav-systemet, som sikkert kan hjelpe deg litt. Det tror jeg de gjør, for de er så tydelige i sin tilbakemelding om at du må ut av forholdet, at det nesten er det viktigste du nå gjør mens du er der. Bygger deg selv opp så godt mulig på den stunden du er der, og forbereder hvordan du kan komme deg ut så fort som mulig.

Hvis du har tenkt å reise hjem lørdag kun for helgen, dropp det, og bli heller i ro der du er. Det er mye bedre for kropp og sjel at du får tid borte fra ham!

Ignorer meldinger han kommer med som er urimelige eller som forsøker å gi deg skyldfølelse, psyke deg ned osv. Ta vare på meldingene, men ikke svar dem. Hold deg kort og saklig til beskjeder.

Anonymkode: 54e6b...ede

Helt utrolig at han tror jeg koser meg et eller annet sted. Kjente den i hjertet ja! Jeg er hjemom. Stille her. Bare praktiske spørsmål fra han om noe vi driver å pusser opp. jeg orker ikke starte en samtale heller. Han satte på musikk på stua, gikk på kjøkkenet og laget seg en toast og hadde høy lyd på mobilen i tillegg. Dette er en demonstrasjon på at jeg er stille. Tenker det er bedre akkurat nå. Tilbake på rehabilitering i kveld og er der til onsdag. Får hjelp med sortering av å bli eller flytte. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja. Praksis er det som må til. Og vedlikehold. Ikke være god i 1 uke og ferdig med det. Det holder bare i nøyaktig en uke.

Skippertak funker svært dårlig ja 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Helt utrolig at han tror jeg koser meg et eller annet sted. Kjente den i hjertet ja! Jeg er hjemom. Stille her. Bare praktiske spørsmål fra han om noe vi driver å pusser opp. jeg orker ikke starte en samtale heller. Han satte på musikk på stua, gikk på kjøkkenet og laget seg en toast og hadde høy lyd på mobilen i tillegg. Dette er en demonstrasjon på at jeg er stille. Tenker det er bedre akkurat nå. Tilbake på rehabilitering i kveld og er der til onsdag. Får hjelp med sortering av å bli eller flytte. 

For en kjip fyr. Du fortjener bedre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

For en kjip fyr. Du fortjener bedre.

Ja, vi gjør ikke hverandre godt lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du har folk å snakke med på rehabiliteringa?

Anonymkode: 882e4...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har folk å snakke med på rehabiliteringa?

Ja

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Det er fantastisk godt å høre. ❤️ 

La all misforstått stolthet fare i samtalene og fortell behandlerene nøyaktig hvordan du har det. De har garantert hørt alle mulige livshistorier før, de er profesjonelle og kan hjelpe deg videre. 

Håpar du får fine dager på rehabiliteringa, TS

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er fantastisk godt å høre. ❤️ 

La all misforstått stolthet fare i samtalene og fortell behandlerene nøyaktig hvordan du har det. De har garantert hørt alle mulige livshistorier før, de er profesjonelle og kan hjelpe deg videre. 

Håpar du får fine dager på rehabiliteringa, TS

Takk ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...