AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Har en stesønn som begynte på vidergående i høst. Jeg tenkte å kjøpe sko til vinteren til han, men det vil han ikke ha. Vil gå med de hvite Nike skoene i vinter. Bruker deres tenåringer vintersko? Anonymkode: ed104...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Puma har noen vintersko - Disse her foreksempel: https://www.xxl.no/puma-rebound-joy-fur-vintersko-junior-svart/p/1184322_1_Style Ikke typiske vintersko som de bruker når de er yngre, men likevel god og varm på foten. Min gutt liker de veldig godt, og har bodd i de de siste ukene. Anonymkode: 01eaf...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Puma har noen vintersko - Disse her foreksempel: https://www.xxl.no/puma-rebound-joy-fur-vintersko-junior-svart/p/1184322_1_Style Ikke typiske vintersko som de bruker når de er yngre, men likevel god og varm på foten. Min gutt liker de veldig godt, og har bodd i de de siste ukene. Anonymkode: 01eaf...98f De går bare opp til str 39 ser jeg. Han bruker 43 😉 Anonymkode: ed104...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Mine vil ikke ha vintersko nei. Er de vanlige sneakersene. Jeg lar dem gå i det de vil. Jente i 1 klasse på vgs og gutt i 3 på vgs. Vært sånn i mange år og er en kamp jeg ikke gidder ta. Anonymkode: 6712b...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Kjøper vintersko til sønnen som går 1 vgs, kjøpte noen nøytrale blå fra sports outlet faktisk ser litt ut som vanlige sko mer enn vintersko Anonymkode: c5643...aa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mine vil ikke ha vintersko nei. Er de vanlige sneakersene. Jeg lar dem gå i det de vil. Jente i 1 klasse på vgs og gutt i 3 på vgs. Vært sånn i mange år og er en kamp jeg ikke gidder ta. Anonymkode: 6712b...3fe Samme her, om de fryser så er det deres problem. Tilbudet om vintersko står om de vil ha, men jeg gidder ikke kjøpe vintersko som blir stående ubrukt. Er det noen dager som er ekstreme værmessig låner de sko av oss foreldre. Men 98% av vinteren bruker de vanlige sneakers. Anonymkode: 49de1...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Min 16-åring har fått disse. Spent på om de blir stående i skohyllen i vinter.. https://www.nike.com/no/t/jordan-winterized-6-rings-sko-JMhgsN/FV3826-001 Anonymkode: 9c831...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Får ikke på mine ungdommer vintersko. De bruker sneakers og stjeler fra meg de dagene de evt trenger det. Anonymkode: a754b...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Mine har alltid brukt vintersko. Og ullsokker. Det er ganske mye strev med dem, men på akkurat dette har de faktisk hørt på fornuft. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Ja, de går med sneakersene. Han er jo ikke ute i snøen på samme måte som før, så det går greit. Men kaldt på bena. Har funnet noen timberland vintersko som var kule, men de falt ikke i smak her Anonymkode: 85321...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden De bruker sneakers. Så har jeg spandert på meg selv et ekstra par, så det er et par å låne 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Her går stort sett alle jenter med uggs ser jeg på videregående, samme gjør min datter. De er kjempe varme, og med impregnering så funker de også på litt våtere dager (frem og tilbake til skolen/bussen osv). Guttene ser jeg går mest i vanlige joggesko, men også noen gutter som går i uggs. Anonymkode: b0a74...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Min 13 åring vil ha vinter sko med pigger som kan vendes. Syns det er ypperlig. Anonymkode: 50a81...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Min 13 åring vil ha vinter sko med pigger som kan vendes. Syns det er ypperlig. Anonymkode: 50a81...639 Min stesønn brukte vintersko når han var 13 år. Men ikke nå som han går på videregående skole 😉 Anonymkode: ed104...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Kjøp samme skoene i en strl større, putt ullsåler i pluss ha på ullsokker. Da jeg var tenåring gikk jeg to vintre med Converse-sko, men med doble ullsokker. Var ikke kald i det hele tatt. Anonymkode: 17509...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Min eldste datter går på vgs og hun og de fleste venninnene hennes bruker Uggs på vinteren. Blant gutta er det vanlig å bruke samme sneakers året rundt ser det ut som Anonymkode: 1dcc9...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har en stesønn som begynte på vidergående i høst. Jeg tenkte å kjøpe sko til vinteren til han, men det vil han ikke ha. Vil gå med de hvite Nike skoene i vinter. Bruker deres tenåringer vintersko? Anonymkode: ed104...93c Samme med datter på 13, kun halvhøye Nike i skinn, som muligens ikke er skinn, men tåler en del fuktighet. Tenker hun ikke kommer til å få frostskader, så får hun heller finne ut av om det er viktigst med komfort eller forfengelighet. Er vi på hytta i minus 15 eller mer, har hun skikkelige vinterstøvler. Anonymkode: d33cf...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Uggs og moonboots brukes også de verste dagene. Men det er kanskje helst for jenter? Anonymkode: d33cf...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå