AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #1 Del Skrevet 18. november 2024 Vet det er fælt, men må nesten spør. Jeg skal style huset ifm salg. Ingen tvil om at pga pene bilder drar folk på visning. Jeg er greit fornøyd med deler av interiør, mens noe vet jeg kunne vært bedre. Det finnes selskap som tilbyr utleie av møbler til akuratt dette, men det koster arm og bein. Men det er jo noen møbelbutikker som har ganske snille retur policyer. Er det noen møbelbutikler som aksepterer retur av f.ex. tv benk eller bord - altså harde varer som kan demonteres og pyttes i eske igjen, eller myke ting som stoler eller sofa? Altså hvis på elkjøp kan du kjøpe hva som helst og returnere innen 90 dager, hvorfor er det ikke like enkelt med møbler? 😂 Anonymkode: 74025...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 18. november 2024 #2 Del Skrevet 18. november 2024 Høres ut som sykt mye styr! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Del Skrevet 18. november 2024 Snabeltann skrev (Akkurat nå): Høres ut som sykt mye styr! Det er litt styrete å selge bolig ja 🥴 spesielt om man skal prøve å melke markedet mest mulig.. Anonymkode: 74025...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 18. november 2024 #4 Del Skrevet 18. november 2024 (endret) Men om du skal hente varer, montere, vaske de og demontere for så å kjøre tilbake å returnere? 🤔 har dere henger? Endret 18. november 2024 av Snabeltann 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #5 Del Skrevet 18. november 2024 Kan ikke returnere hva som helst på elkjøp å minste lille merke så kan de fort nekte. Anonymkode: 689e5...828 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #6 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet det er fælt, men må nesten spør. Jeg skal style huset ifm salg. Ingen tvil om at pga pene bilder drar folk på visning. Jeg er greit fornøyd med deler av interiør, mens noe vet jeg kunne vært bedre. Det finnes selskap som tilbyr utleie av møbler til akuratt dette, men det koster arm og bein. Men det er jo noen møbelbutikker som har ganske snille retur policyer. Er det noen møbelbutikler som aksepterer retur av f.ex. tv benk eller bord - altså harde varer som kan demonteres og pyttes i eske igjen, eller myke ting som stoler eller sofa? Altså hvis på elkjøp kan du kjøpe hva som helst og returnere innen 90 dager, hvorfor er det ikke like enkelt med møbler? 😂 Anonymkode: 74025...70d Ting som kan eller skal monteres hjemme kan ikke «demonteres igjen» uten å få skader. Møbler av såpass ok kvalitet er det en stund siden vi produserte. Moderne møbler er ment å monteres. En gang. Og så forbli montert til de kastes. Dersom du virkelig ønsker å «style» boligen din gir det uansett vesentlig mer mening å gjøre som andre: kjøp møbler på Finn. Eldre design, kule statements. Og så selger du dem igjen etter visning. Ingen kjøper i verden blir imponert av noe fra Skeidar, liksom. Anonymkode: a851e...6f4 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #7 Del Skrevet 18. november 2024 Kanskje de ikke tillater det, nettopp av denne grunn? 😂 Jeg har returnert stoler på Homeroom og fikk pengene tilbake, minus frakt. Det må man betale. Nettbutikker faller vel alle under angreretten på 14 dager, også møbelbutikker. Men: det er gitt at den er levert tilbake i sånn tilstand at den kan selges som ny. Om du begynner med noe som skal monteres og demonteres, så har du jo ødelagt verdien på varen. Du har laget merker på den, du har åpnet posene med bolter og muttere. Da får du i beste fall bare delvis tilbakebetalt. Så skal du spekulere i dette, så må du kjøpe noe som er ferdig montert, hvor det er mulig å få møbelet tilbake i esken sin med eventuelle merkelapper og klister og sånt på og uten et eneste bruksmerke. Anonymkode: c1452...659 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #8 Del Skrevet 18. november 2024 Gjorde det på ikea og jysk. Anonymkode: e8fbb...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #9 Del Skrevet 18. november 2024 Ser ikke føre meg at møbler fra ikea og jysk skal vippe folk over prisantydning? TS: om du er ute etter folk som ser etter moderne, velstylet og fiffe møbler (som de ikke skal ha selv engang) og tror at dette er en god investering... ja da må du leie hos utleierfirmaet. Personlig er min erfaring at folk vil kunne se seg selv i huset, less is more.. Anonymkode: 8b9f4...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #10 Del Skrevet 18. november 2024 Snabeltann skrev (42 minutter siden): Men om du skal hente varer, montere, vaske de og demontere for så å kjøre tilbake å returnere? 🤔 har dere henger? Vi har stor nok bil til å få spisebord, sofabord, tv benk eksempelvis. "Alt" kommer jo flatpakket for tiden.. AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ting som kan eller skal monteres hjemme kan ikke «demonteres igjen» uten å få skader. Møbler av såpass ok kvalitet er det en stund siden vi produserte. Moderne møbler er ment å monteres. En gang. Og så forbli montert til de kastes. Dersom du virkelig ønsker å «style» boligen din gir det uansett vesentlig mer mening å gjøre som andre: kjøp møbler på Finn. Eldre design, kule statements. Og så selger du dem igjen etter visning. Ingen kjøper i verden blir imponert av noe fra Skeidar, liksom. Anonymkode: a851e...6f4 Skal ikke imponere med møbler, men synes det er fordelaktig at det matcher i alle fall i farge det gjør det ikke nuh.. Anonymkode: 74025...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #11 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser ikke føre meg at møbler fra ikea og jysk skal vippe folk over prisantydning? TS: om du er ute etter folk som ser etter moderne, velstylet og fiffe møbler (som de ikke skal ha selv engang) og tror at dette er en god investering... ja da må du leie hos utleierfirmaet. Personlig er min erfaring at folk vil kunne se seg selv i huset, less is more.. Anonymkode: 8b9f4...42b Nei men herregu det matcher ikke nå.. noe er eik noe er hvit noe er sort... skal fjerne en del men fint om det som står i alle fall har samme farge.. AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kan ikke returnere hva som helst på elkjøp å minste lille merke så kan de fort nekte. Anonymkode: 689e5...828 Har ikke elkjøp 90 dagers eller noe fornøyd garanti. Kan bruke airfryer, kaffetrakter, støvsuger i 90 dager og få penfer igjen. Sto tidligere masse B-varer på alle butikker som nettop har blitt returnert etter en testdrive.. kanskje de forandret på det?.. Anonymkode: 74025...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #12 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gjorde det på ikea og jysk. Anonymkode: e8fbb...c49 Sto på ikea at varene skal være "ubrukt og i original embalasje". Dvs man kan vel ikke åpne eske og sette bordet sammen ?.. Anonymkode: 74025...70d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #13 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg ville hørt med familie og venner jeg. Vi har lånt bort ting til venner, som har solgt hus. Jeg har lånt bort spisestua mi, kunst, gulvtepper, sengetepper, en designerstol og til og med en seng. Litt styr å frakte ting frem og tilbake, men det må du jo uansett. Ulempen med å låne bort, er jo at det kan bli borte ganske lenge. Man må låne før fotografering, og på visningene. Anonymkode: b3414...b80 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #14 Del Skrevet 18. november 2024 Vi fikk låne møbler av stylist som megleren vær anbefalte (og som var med i pakken). Noen vi kjente brukte samme stylist, og pga mengden møbler di behøvde så betalte di for å leie (på ubestemt tid). Alt inkludert av møbler og dekor for en ganske rimelig sum. Det var verdt pengene for å si det sånn. Hør meg megler om di har noen å anbefale. Anonymkode: a3280...2a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #15 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg ville hørt med familie og venner jeg. Vi har lånt bort ting til venner, som har solgt hus. Jeg har lånt bort spisestua mi, kunst, gulvtepper, sengetepper, en designerstol og til og med en seng. Litt styr å frakte ting frem og tilbake, men det må du jo uansett. Ulempen med å låne bort, er jo at det kan bli borte ganske lenge. Man må låne før fotografering, og på visningene. Anonymkode: b3414...b80 Vi har ikke familie her vi bor dessverre.. hadde det vært mulighet hadde vi såklart gjort det.. ikke venner heller i alle fall ikke i den skala man kunne spurt om sånt for å si det sånn. Anonymkode: 74025...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #16 Del Skrevet 18. november 2024 Om det ser veldig "en av hver fant" hadde jeg tatt noe bort fremfor å styre med det du tenker på. Folk vil ha store, romslige rom. De vil se sine ting her, ikke luftslottet ditt. Og det å kjøpe airfryer for å ta bilde av rommet og siden returnere det, de vil se HUSET ikke dingsene dere har (eller later som om dere har). Ingenting fra b-vare avdelingen hos power har noengang solgt et hus! Anonymkode: 8b9f4...42b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #17 Del Skrevet 18. november 2024 https://boligstyling.oslo.no/digital-boligstyling/ Om man først skal skape luftslott, hvorfor ikke kjøre linjen helt ut...? Anonymkode: 8b9f4...42b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #18 Del Skrevet 18. november 2024 Boligen bør være ganske lik på bildene og på visning. Møblene trenger ikke være veldig moderne så lenge de er rene og ikke synlig slitt, det løfter inntrykket mer med noen grønne planter og blomster på bordene. Anonymkode: 627d4...7cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #19 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om det ser veldig "en av hver fant" hadde jeg tatt noe bort fremfor å styre med det du tenker på. Folk vil ha store, romslige rom. De vil se sine ting her, ikke luftslottet ditt. Og det å kjøpe airfryer for å ta bilde av rommet og siden returnere det, de vil se HUSET ikke dingsene dere har (eller later som om dere har). Ingenting fra b-vare avdelingen hos power har noengang solgt et hus! Anonymkode: 8b9f4...42b Jeg må da ha et sofabord og et stuebord med stoler i en stue gud så folk skal belære. Også er det nå sånn at de er av forskjellig slag og ikke "instavennlige". Haha det var svar på- ingenting kan returneres på elkjøp. Så klart skal jeg ikke style hus med støvsugere og airfryere 😂 Anonymkode: 74025...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #20 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): https://boligstyling.oslo.no/digital-boligstyling/ Om man først skal skape luftslott, hvorfor ikke kjøre linjen helt ut...? Anonymkode: 8b9f4...42b Ja for DET er ikke styrete å tømme huset først for å få en digital styling. Jeg har dessuten sett det på noen prosjekt ser helt jævlig ut.. Anonymkode: 74025...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå