Gå til innhold

Når Trump overtar som president….

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Ikke bekymret i det hele tatt. Er lei av all skremselspropagandaen rundt Trump. Når vi ser hvordan det ble med Biden som president, så går det nok endelig an å puste litt roligere snart igjen, tror jeg.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at det skjer noe drastisk. Han beviste vell i sin forrige periode at han ikke akkurat er en handlingens mann.

Om det er Trump eller Harris som styrer den skute trur jeg faktisk ikke har så veldig mye å si. At dette liksom skulle være det viktigste valget i USAs historie er bullshit jeg er så jævlig lei av å høre om.

Jeg hadde ikke stempt på Trump, men dette kommer til å gå helt fint. Pust med magen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må slutte å basere hele din verdensforståelse på norske medier. Norske medier har i snart 10 år tegnet et bilde av Trump som djeleven selv, så det er ikke så rart du er redd. Men frykten din er basert på propaganda, ikke fakta.

Man kan si mye om Trump, men han er ikke noe mer farlig for verden enn Obama som tross alt beordret bombingen av 7 muslimske land mens han fikk fredsprisen. Men det gikk nordmenn hus forbi, fordi Obama i norske medier ble fremstilt som en helgen.

Nordmenn må rett og slett slutte å basere sitt verdensyn på VG/NTB. Det er ikke bra.

• Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

markpe skrev (1 minutt siden):

Du må slutte å basere hele din verdensforståelse på norske medier. Norske medier har i snart 10 år tegnet et bilde av Trump som djeleven selv, så det er ikke så rart du er redd. Men frykten din er basert på propaganda, ikke fakta.

Man kan si mye om Trump, men han er ikke noe mer farlig for verden enn Obama som tross alt beordret bombingen av 7 muslimske land mens han fikk fredsprisen. Men det gikk nordmenn hus forbi, fordi Obama i norske medier ble fremstilt som en helgen.

Nordmenn må rett og slett slutte å basere sitt verdensyn på VG/NTB. Det er ikke bra.

Å bombe muslimske land var vel det eneste vettuge Obama gjorde i presidenttiden sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkebarten skrev (På 27.11.2024 den 23.34):

Allikevel så kommer han ikke til og få til noen ting omtrent.

Trump kommer til å endre verden..på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...