AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 Hva inneholdt de beste blowjobbene du har fått? I need details. Anonymkode: 2565f...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 CIM er en nødvendighet, ellers er variasjon, teasing og lyst veldig viktig. Noe dypt, mye tunge, og godt sug. Tenner kan også være pirrende hvis en er forsiktig. Tungespill på strengen (frenulum) og tuppen gjør underverker. Anonymkode: f6ff6...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #3 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): CIM er en nødvendighet, ellers er variasjon, teasing og lyst veldig viktig. Noe dypt, mye tunge, og godt sug. Tenner kan også være pirrende hvis en er forsiktig. Tungespill på strengen (frenulum) og tuppen gjør underverker. Anonymkode: f6ff6...6aa Hva er CIM? Anonymkode: 1118c...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er CIM? Anonymkode: 1118c...5cb Cum In Mouth Anonymkode: f6ff6...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Del Skrevet 17. november 2024 Mye tunge🥰. Og bruk lippene til å stramme rundt skaftet, kan gjøres på forskjellige måter Lite tips. Som kan være verdt å teste. Stopp, ta ein slurk kaldt vann, fortsett. Anonymkode: 730d8...35e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Del Skrevet 17. november 2024 Bruk av tunge mens man kommer er uslåelig. Anonymkode: 3f400...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 18. november 2024 #7 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 21.05): Hva inneholdt de beste blowjobbene du har fått? I need details. Anonymkode: 2565f...618 Syns ikke det er så fantastisk. Mye bedre der vi begge nyter samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #8 Del Skrevet 18. november 2024 Vanskelig å basere en god blow job basert på hva andre en partneren din liker. Viktigste er å spørre han. Selv får jeg ingen ting ut av å bli sugd. Uansett hvem som suger og hvordan. Anonymkode: af99b...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergkatt Skrevet 19. november 2024 #9 Del Skrevet 19. november 2024 Det viktigste med en blow job for min del er innlevelse, er partneren min lever seg inn i det, ser ut som og utrykker at hun selv liker det. Bevegelser, kroppspråk, lyder, blikk/øyekontakt som viser/skriker at hun legger ned innsats og nyter det selv. Dette innebærer teasing, slikking, lepper, våre kyss og kjæling over den hele, gjerne ømt og forsiktig i starten for å bygge opp en lengsel, mye leking med tungen, rolige drag med hånden, blikkontakt, lekent. Ømme kyss, vått. Etterhvert mer ivrig. Mer inne i munnen, dypere, hardere. Og etterhvert som hun leser mitt kroppspråk og lyder så må det bli rimelig heftig, hardt og ivrig både med hender og suging. Er ikke mange damer som har fått meg til å komme med en blow job. En dårlig og uinspirert blow job er noe av det kjedeligste som kan foregå i senga, men dertil en ivrig og god; noe av det beste. Og for meg så virker mye av magien å nettopp ligge i innlevelsen og hvor ivrig partneren blir, hvor selvsikker og lydhør hun er for mine reaksjoner på hva hun gjør. 🤤🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M36xl Skrevet 19. november 2024 #10 Del Skrevet 19. november 2024 En god blowjob for meg er å starte rolig, mye tunge til å begynne med, gjerne slikke ballene mens du runker den hard, så begynne å suge med våte lepper over kukhodet og dann gjerne et lite vakum før du trer deg langsomt ned til du kjenner det stopper i halsen din, siden jeg har en stor kuk så er det rom for å runke samtidig men sakte bevegelser og bruk mye tunge, få kuken våt, under suging så produserer jeg en del precum som er deilig for å få kuken våt, og for å få meg til å komme så setter du musa mot munnen min så jeg får slikke deg samtidig, da bruker jeg å komme veldig hardt i munnen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå