Gå til innhold

Har du pynta til jul?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, men vi pynter nok med adventstjerner og litt pynt neste helg, eventuelt helga etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi tar advent først

Skrevet

TS HER🌲 
Kan ikke annet enn å le av alle de lange svarene deres. Trengte kun vite JA eller NEI, som jeg gav uttrykk for i starten💃🏼 
God juuuul alle, om du starter nå eller seinere🌲❤️🎁

Anonymkode: b6201...3f3

Skrevet

Vi er ikke kommet til advent ennå

Anonymkode: e121e...225

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man hadde jo svart at man ikke gravid om trådens spørsmål hadde vært «er du gravid?», akkurat som denne tråden som spør «har du pyntet til jul?». 

Anonymkode: 6dacc...050

Men er jeg ikke gravid så henger jeg ikke i gravidtråder i utgangspunktet, for da er de jo av null interesse 

det er det jeg ikke forstår med før-jul-grinchen gjengen her inne

Anonymkode: e75cf...a5f

Skrevet

Nei, desember er julemåneden for meg, ikke november eller januar.

Anonymkode: add7c...47d

• Liker 2
Skrevet

Nei, pynter til jul i begynnelsen av Desember når vi begynner å glede oss til jul. Advent hopper vi over her i huset, da vi ikke er kristne.

Anonymkode: 4a487...56d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men er jeg ikke gravid så henger jeg ikke i gravidtråder i utgangspunktet, for da er de jo av null interesse 

det er det jeg ikke forstår med før-jul-grinchen gjengen her inne

Denne tråden ble postet på hus og hage, et nøytralt underforum hvor alle "henger" uansett når de pynter. Trådens overskrift henvender seg til alle, likeins med hi. Det har ingen relevans til å gå inn på et spesielt underforum som en ikke har interesse for som graviditetsforumet når en ikke er gravid. 

Ønsker du å sammenligne noe må du treffe litt bedre med eksempelet ditt 

Anonymkode: bc865...ef3

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Denne tråden ble postet på hus og hage, et nøytralt underforum hvor alle "henger" uansett når de pynter. Trådens overskrift henvender seg til alle, likeins med hi. Det har ingen relevans til å gå inn på et spesielt underforum som en ikke har interesse for som graviditetsforumet når en ikke er gravid. 

Ønsker du å sammenligne noe må du treffe litt bedre med eksempelet ditt 

Altså er man interessert i tidlig pynting. Merkelig, når man egentlig ikke er det

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså er man interessert i tidlig pynting. Merkelig, når man egentlig ikke er det

Eller en er interessert i å pynte når julen er her og ikke lenge før og svarer på det i en tråd som er åpen for begge svar. Spørsmålet er åpent til alle så det får du bare lære deg å leve med. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så du vil bli advart på forhånd dersom du skal besøke steder eller hjem som er julepyntet allerede nå? For å unngå å drepe julestemningen din? 🤣

Anonymkode: 9e87b...fea

Nei, har jeg sagt det? :) 
——-

En annen side ved dette, er at når vi andre pynter til jul, altså når det er jul, så kommenterer noen av tidligpynterne ting ala dette: «Pynter du til jul nå?? Jeg er dritt lei jul, så nå er det ute av vårt hus for lengst…» Veldig gøy å ha besøk, også kommenterer folk og snakker ned at vi har julepynt…. Har opplevd barn som er på besøk og synes det er rart at vi ikke har pyntet til jul i november. Har også opplevd barn som synes det er rart at vi har julepynt i romjulen. Trist når tradisjoner ødelegges! 

Anonymkode: 01c78...fae

• Liker 3
Skrevet

Nei. Jeg driver å rydder bort hverdagspynt og vasker litt, så det er klart. Kommer nok litt nøytral jule/adventspynt og lyslenker tidligere i år. Men det veldig typisk julete julepynten venter jeg med til like før jul. 

Anonymkode: 34a76...8ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hva skjer egentlig med kommentarene i denne typen tråder? 

Hvorfor er enkelte så opphengt i når andre pynter?

Blir jo som om jeg skulle klikket meg inn på graviditetsforumet, og i tråd etter tråd skrevet "jeg er ikke gravid!". 

TS spør om man har pyntet til jul, ja eller nei. Da er det jo helt innafor å svare nei.

Anonymkode: 208f3...1a7

• Liker 3
Skrevet

Her pynter vi 1.desember. Pynter med rødt med en gang. Ingen adventstid her i gården med tanke på farger ihvertfall.

Er jo det jeg har julekalender til 😂

Gleder meg til å få på plass skapnissene 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...