Anki-2.0 Skrevet 18. november 2024 #41 Skrevet 18. november 2024 Nei, men vi pynter nok med adventstjerner og litt pynt neste helg, eventuelt helga etter.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #43 Skrevet 18. november 2024 TS HER🌲 Kan ikke annet enn å le av alle de lange svarene deres. Trengte kun vite JA eller NEI, som jeg gav uttrykk for i starten💃🏼 God juuuul alle, om du starter nå eller seinere🌲❤️🎁 Anonymkode: b6201...3f3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #44 Skrevet 18. november 2024 Vi er ikke kommet til advent ennå Anonymkode: e121e...225
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #45 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man hadde jo svart at man ikke gravid om trådens spørsmål hadde vært «er du gravid?», akkurat som denne tråden som spør «har du pyntet til jul?». Anonymkode: 6dacc...050 Men er jeg ikke gravid så henger jeg ikke i gravidtråder i utgangspunktet, for da er de jo av null interesse det er det jeg ikke forstår med før-jul-grinchen gjengen her inne Anonymkode: e75cf...a5f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #46 Skrevet 18. november 2024 Nei, desember er julemåneden for meg, ikke november eller januar. Anonymkode: add7c...47d 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #47 Skrevet 18. november 2024 Nei, pynter til jul i begynnelsen av Desember når vi begynner å glede oss til jul. Advent hopper vi over her i huset, da vi ikke er kristne. Anonymkode: 4a487...56d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #48 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er jeg ikke gravid så henger jeg ikke i gravidtråder i utgangspunktet, for da er de jo av null interesse det er det jeg ikke forstår med før-jul-grinchen gjengen her inne Anonymkode: e75cf...a5f Denne tråden ble postet på hus og hage, et nøytralt underforum hvor alle "henger" uansett når de pynter. Trådens overskrift henvender seg til alle, likeins med hi. Det har ingen relevans til å gå inn på et spesielt underforum som en ikke har interesse for som graviditetsforumet når en ikke er gravid. Ønsker du å sammenligne noe må du treffe litt bedre med eksempelet ditt Anonymkode: bc865...ef3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #49 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Denne tråden ble postet på hus og hage, et nøytralt underforum hvor alle "henger" uansett når de pynter. Trådens overskrift henvender seg til alle, likeins med hi. Det har ingen relevans til å gå inn på et spesielt underforum som en ikke har interesse for som graviditetsforumet når en ikke er gravid. Ønsker du å sammenligne noe må du treffe litt bedre med eksempelet ditt Anonymkode: bc865...ef3 Altså er man interessert i tidlig pynting. Merkelig, når man egentlig ikke er det Anonymkode: e75cf...a5f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #50 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså er man interessert i tidlig pynting. Merkelig, når man egentlig ikke er det Anonymkode: e75cf...a5f Eller en er interessert i å pynte når julen er her og ikke lenge før og svarer på det i en tråd som er åpen for begge svar. Spørsmålet er åpent til alle så det får du bare lære deg å leve med. Anonymkode: bc865...ef3 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #51 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så du vil bli advart på forhånd dersom du skal besøke steder eller hjem som er julepyntet allerede nå? For å unngå å drepe julestemningen din? 🤣 Anonymkode: 9e87b...fea Nei, har jeg sagt det? ——- En annen side ved dette, er at når vi andre pynter til jul, altså når det er jul, så kommenterer noen av tidligpynterne ting ala dette: «Pynter du til jul nå?? Jeg er dritt lei jul, så nå er det ute av vårt hus for lengst…» Veldig gøy å ha besøk, også kommenterer folk og snakker ned at vi har julepynt…. Har opplevd barn som er på besøk og synes det er rart at vi ikke har pyntet til jul i november. Har også opplevd barn som synes det er rart at vi har julepynt i romjulen. Trist når tradisjoner ødelegges! Anonymkode: 01c78...fae 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #52 Skrevet 18. november 2024 Nei. Jeg driver å rydder bort hverdagspynt og vasker litt, så det er klart. Kommer nok litt nøytral jule/adventspynt og lyslenker tidligere i år. Men det veldig typisk julete julepynten venter jeg med til like før jul. Anonymkode: 34a76...8ae
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #53 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hva skjer egentlig med kommentarene i denne typen tråder? Hvorfor er enkelte så opphengt i når andre pynter? Blir jo som om jeg skulle klikket meg inn på graviditetsforumet, og i tråd etter tråd skrevet "jeg er ikke gravid!". Anonymkode: e75cf...a5f TS spør om man har pyntet til jul, ja eller nei. Da er det jo helt innafor å svare nei. Anonymkode: 208f3...1a7 3
Irak Skrevet 18. november 2024 #54 Skrevet 18. november 2024 Her pynter vi 1.desember. Pynter med rødt med en gang. Ingen adventstid her i gården med tanke på farger ihvertfall. Er jo det jeg har julekalender til 😂. Gleder meg til å få på plass skapnissene 😂.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå