Gå til innhold

Slutte på p piller-hårtap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har mistet mye hår etter å sluttet med yasmin p piller? 

Ga det seg? Fikk du håret tilbake? 

Har ikke mye å miste i utgangspunktet 😪

Anonymkode: 5dac4...471

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårtap gir seg alltid om du bare tar egen helse på alvor og spiser ordentlig, sover nok, fjerner stress og trener i hverdagen. Det er som oftest tegn på uhelse. 

Er du sikker på at det skyldes at du slutter på pillen, spesifikt? For du slutter vel gjerne av en grunn? Overgangsalder? Forsøk på graviditet? Samlivsbrudd? Alt dette fører påregnelig også til - hårtap.

Anonymkode: 98ad5...e33

Skrevet

Det kan være ørten grunner til hårtap. Ta deg en tur til legen.

Anonymkode: 5589c...463

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hårtap gir seg alltid om du bare tar egen helse på alvor og spiser ordentlig, sover nok, fjerner stress og trener i hverdagen. Det er som oftest tegn på uhelse. 

Er du sikker på at det skyldes at du slutter på pillen, spesifikt? For du slutter vel gjerne av en grunn? Overgangsalder? Forsøk på graviditet? Samlivsbrudd? Alt dette fører påregnelig også til - hårtap.

Anonymkode: 98ad5...e33

Slutter da mannen har nippet. Er 45 år. Ingen mangler, fine blodprøver og ikke overgangalder. Nettopp sjekket hos gyn. Jeg har lest om hårtap v p pilleslutt derfor setter jeg det i sammenheng

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Slutter da mannen har nippet. Er 45 år. Ingen mangler, fine blodprøver og ikke overgangalder. Nettopp sjekket hos gyn. Jeg har lest om hårtap v p pilleslutt derfor setter jeg det i sammenheng

Som jeg nevner over, det kan være mange grunner til hårtap og hvis det er noe som plager og bekymrer deg, bør du ta en tur til legen for å finne årsak og eventuellt behandlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som jeg nevner over, det kan være mange grunner til hårtap og hvis det er noe som plager og bekymrer deg, bør du ta en tur til legen for å finne årsak og eventuellt behandlig.

Nå spurte jeg om andres erfaringer. Legen gjør ingenting så lenge prøver er fine. Skylder på stress osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...