Gå til innhold

Å trekke fra bryllup....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Huff...jeg skal gifte meg neste lørdag,og begynner å få SERIØST kalde føtter....Noen som har erfaring med å trekke seg så kort tid i forkant av bryllupet? Har ikke mange dagene å gjøre det på, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Mener du dette ? Det er vel bare bryllupsnervene som kommer frem for fullt dette. Tenk gjennom - hva føler du for kjæresten din da ? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro, det er vanelig å bli litt nervøs. Går nok over, om du ikke har noen annen grunn da??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hei!

Jeg skal ikke gifte meg og har derfor ikke ditt dilemma. Men det jeg lurte på er hvorfor du har kalde føtter? Hva tenker du når du tenker på kjærsten din? Det kan godt være dette bare er bryllupsnerver...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Hva er grunnen til å trekke deg fra bryllupet? Er det noe kjæresten har sagt eller gjort som får deg til å avslutte forholdet, eller er det tanken på dele resten av livet med den personen du skal gifte deg med som skremmer deg?

Hvis du (om du ikke skulle gifte deg) ville ha gjort det slutt med vedkommende ville jeg ha avlyst, men er det kalde føtter -så stå på og stol på den intuisjonen du hadde da du sa ja til å gifte deg med h*n!

Er du i tvil om vedkommende er rette person for deg -så tenk nøye igjennom hva som får deg til å tvile. Er det en generell frykt for ring på fingeren eller er det feil person du planlegger livet med!

Tror det er normalt med litt nerver jeg icon_smile.gif Uansett ber jeg deg å ta en grundig tur i tenkeboksen før du gjør noe drastisk!

La oss gjerne vite hva du kom fram til, og jeg håper jeg kan gratulere deg med dagen når du svarer icon_smile.gif

Lang oppmuntringsklem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...