Gå til innhold

Blir jeg mindre respektert nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ble med 2 menn på trekant, også etter det spurte et vennepar i gjengen om jeg ville ha trekant med dem. Var i tvil men ble med. 

var en ok opplevelse. Men tror dere venninnene mine og de som har fått høre det har mindre respekt for meg nå? Har jeg fått et dårlig rykte ?

takk for svar :)

Anonymkode: 0ee89...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer vel an på normene i omgangskretsen din, og hva som er vanlig for dere. I mitt nettverk ville dette nok påvirket ryktet ditt negativt. I andre sammenhenger er det nok mer akseptert. 

Anonymkode: c00a7...44e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av menn ja (kvinner óg selv om de benekter det). Jeg vet man gir uttrykk for noe annet på kg, men jeg hører helt klart flest kvinner som snakker shit om andre kvinner som lever ut sine perversions sammenlignet med menn, og det til tross for at jeg utvilsomt har flest kompiser.

Anonymkode: 3ec5d...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den typen som gjør som deg men skiller litt på hvem jeg gjør dette med. Gode venner holder jeg meg unna sånn her, om jeg kan. Lett at det blir noe drama som man absolutt ikke ønsker.

Ang ditt forhold til venner som vet om dette så er det nok best for deres videre relasjon at man snakker om ditt forhold til slike relasjoner. F.eks: At du gjør det fordi det er moro, at du gjør det fordi du har problemer med å gå inn i en seriøs relasjon med 1 partner, at du er litt sexskada o.l, at du tenner på dette, at du kun gjør det med de som også ønsker det med deg osv. Ditt forhold til vennene dine er oftest ikke basert på sex men vennskap, åpenhet, lojalitet, felles interesser ang noe annet enn sex tipper jeg. 

Kan du spørre de hva de setter pris på/verdsetter ved den du er? Hva liker de ved deg? 

Endret av Fighter83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg respekterer i hvert fall ikke slike folk.

Anonymkode: c72ce...c62

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende noen reagerer for ulike grunner, men å miste respekt er dårlig gjort, du har bare hatt sex.

Anonymkode: 5f7d9...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ja. For min del er det bare sykt tennende. Elsker horete og seksuelt frigjorte kvinner. Som vil bli brukt av flere menn!

Anonymkode: 11394...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hei. Jeg ble med 2 menn på trekant, også etter det spurte et vennepar i gjengen om jeg ville ha trekant med dem. Var i tvil men ble med. 

var en ok opplevelse. Men tror dere venninnene mine og de som har fått høre det har mindre respekt for meg nå? Har jeg fått et dårlig rykte ?

takk for svar :)

Anonymkode: 0ee89...7e9

Sansynligvis vil de se litt anderledes på deg. Rykte kommer garantert, og blir nok verre enn sannheten. 

Men du må jo bare stå i ditt eget valg 

Anonymkode: fd000...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel ikke mistet respekten for deg. Men jeg har kanskje endret inntrykket mitt av deg. Men det trenger ikke å bli dårligere. Men bare endret. 

Anonymkode: 64ce3...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...