AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Skrevet 15. november 2024 Min datter på 16 år spiller fotball. Vi har betalt avgift til klubben og deltatt på dugnader og solgt toalettet 2 ganger pr år. Laget til min datter samarbeider og spiller med en nabo klubb. Så de er slått sammen med ett annet lag fra nabo klubben. Dette ble bestemt av klubbene. Dette er greit pga de er for lite jenter til å ha ett eget lag. Problemet er at neste 90% av treninger og kamper foregår på den andre klubben sine kunstgress baner og ikke her. Det er lengere unna der, så da kjører vi. Hadde de trent her så hadde hun gått. Men det som irriterer meg er at klubben har en stor hall. Den får de nesten aldri bruke. De må rundt omkring i byen og bruke andre haller. Og det er ikke lett, så de har lite innendørs treninger. Og som sagt så får de ikke bruke kunstgress banen heller. Men vi legger igjen like mye penger i klubben som de andre lagene. Er det feil av meg å tenke at dette blir feil? Anonymkode: 2465c...402
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #2 Skrevet 15. november 2024 Du kan jo starte med å engasjere deg for bedre treningsforhold. Finne ut av hvem som har treningstid inne i hallen. Finne ut om det er forskjell på jente- og guttelag. Hvis ja, så slår du hånden i bordet. Anonymkode: ad29b...ecc
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du kan jo starte med å engasjere deg for bedre treningsforhold. Finne ut av hvem som har treningstid inne i hallen. Finne ut om det er forskjell på jente- og guttelag. Hvis ja, så slår du hånden i bordet. Anonymkode: ad29b...ecc Vet at de prioriterer futsal laget. I fjor vinter fikk laget til min datter 2 futsal treninger inne i hallen. I høst 1 treninger på kunstgressbanen. Resten var på den andre klubben sin bane Tror at klubben satser mer på håndball. Men det tror jeg bare Anonymkode: 2465c...402
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå