AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Skrevet 15. november 2024 Vi reiser til Langkawi over nyttår med en 1-åring og en 5-åring. Siste sjanse før skolestart og rigide ferietidspunkt. Noen som har noen gode tips til UV-klær til barna/anti-mygg bekledning og -middel som kan brukes til så små barn? 😊 Anonymkode: 1b07b...cbe
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Skrevet 16. november 2024 Myggmiddel bør du vel kjøpe på apotek her i norge før avreise, det er ikke mange som kan brukes på små barn. Vi har hatt uv klær fra flere ulike merker, det som skiller de er tykkelsen på stoffet. Det er sikkert begrenset utvalg i fysiske butikker nå, men om du finner velg et som er relativt tynt. Jeg synes det er mest praktisk med todelt, og ha dobbelt opp slik at de kan skifte på. Også viktig å sjekke hvilke vaksiner som må tas før avreise. Anonymkode: eb0f8...3b2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Skrevet 16. november 2024 Husk å ta mange bilder så de kan se på det som eldre. 1-åringer og 5-åringer husker svært lite når de blir eldre. Anonymkode: f756c...7ce
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Myggmiddel bør du vel kjøpe på apotek her i norge før avreise, det er ikke mange som kan brukes på små barn. Vi har hatt uv klær fra flere ulike merker, det som skiller de er tykkelsen på stoffet. Det er sikkert begrenset utvalg i fysiske butikker nå, men om du finner velg et som er relativt tynt. Jeg synes det er mest praktisk med todelt, og ha dobbelt opp slik at de kan skifte på. Også viktig å sjekke hvilke vaksiner som må tas før avreise. Anonymkode: eb0f8...3b2 De har vel dengue der? Da tenker jeg beskyttelse mot dengue er viktigere enn hva som står på myggmiddelpakken om alder. Jeg var i Singapore, der har de også dengue. En av de her besøkte hadde en ettåring, og de brukte en slags lapp som de festet på klærne til barnet. Anonymkode: 0a5e0...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå