Gå til innhold

Lexington håndklær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommer kjøpte jeg to Lexington håndklær som mannen bruker etter dusj og de er fulle av støv. Hele badet blir støvete og vaskerommet også etter jeg jeg har vasket dem. Har Lexington håndklær fra før og de er ikke slik som disse to, de støver ikke.

Hva kan jeg gjøre for å få det bort?

Anonymkode: 12b6d...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har vasket de flere ganger (uten skyllemiddel de første gangene), og det fortsatt er et problem - lever de tilbake til butikken.

Anonymkode: cd7d1...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du har vasket de flere ganger (uten skyllemiddel de første gangene), og det fortsatt er et problem - lever de tilbake til butikken.

Jeg har vasket de uten skyllemiddel første gang, det vet jeg fra før med Lexington håndklær. Og har vasket de mange ganger etter det, men de støver vanvittig fortsatt. Etter bruk på badet, så er servanten og skapene fulle av støv. Jeg kjøpte de i sommer, så blir sikkert vanskelig å levere de tilbake. 😕 Tok litt tid å skjønne at støvet kommer fra dem. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker utelukkende Lexington, og har aldri opplevd dette. Så rart.

Bruker aldri skyllemiddel, selvfølgelig. Og trumler de tørre. 

Anonymkode: 8b481...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I sommer kjøpte jeg to Lexington håndklær som mannen bruker etter dusj og de er fulle av støv. Hele badet blir støvete og vaskerommet også etter jeg jeg har vasket dem. Har Lexington håndklær fra før og de er ikke slik som disse to, de støver ikke.

Hva kan jeg gjøre for å få det bort?

Håndklær lover eller støver når de er nye. 
Er dette mer enn normalen. Småsnakk med butikken. 

Anonymkode: 0475d...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har vasket de uten skyllemiddel første gang, det vet jeg fra før med Lexington håndklær. Og har vasket de mange ganger etter det, men de støver vanvittig fortsatt. Etter bruk på badet, så er servanten og skapene fulle av støv. Jeg kjøpte de i sommer, så blir sikkert vanskelig å levere de tilbake. 😕 Tok litt tid å skjønne at støvet kommer fra dem. 😬

Da tar du med de tilbake til butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...