Lilith Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har fått urinveisinfeksjon nå i kveld, og oppdaget nettopp at det kommer noen bittesmå slimklumper med litt blod i når jeg er på do. Det er veldig, veldig lite, men jeg lurer på om det er vanlig ved en UVI, eller om det kan tyde på at det er noe annet?
Vesle Vesla Skrevet 28. februar 2006 #2 Skrevet 28. februar 2006 Utifra mine erfaringer er det ganske vanlig ved UVI.
FrøkenJuliet Skrevet 28. februar 2006 #3 Skrevet 28. februar 2006 Tror også det er vanlig ved UVI, trenger ikke å bekymre deg.
Impala Skrevet 28. februar 2006 #4 Skrevet 28. februar 2006 Det er helt vanlig ved UVI ja. Kom deg til legen å få antibiotika så blir det bra igjen
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #5 Skrevet 28. februar 2006 Skjedde meg og, det er skitvondt når de skal ut det bittelille tissehullet
Gjest Tristessa Skrevet 28. februar 2006 #6 Skrevet 28. februar 2006 Uff, stakkar! Det er helt forferdelig vondt, men vanlig. Gå til legen og få antibiotika, da er det verste over på noen timer.
Murf Skrevet 28. februar 2006 #7 Skrevet 28. februar 2006 Ikke uvanlig. Jeg blødde bittelitt uten å ha andre symptomer, så trodde jeg hadde abortert (var gravid i 11.uke). Men undersøkelse på legevakta viste at blodet kom fra urinveiene, og legen sa at det ikke var så uvanlig å blø litte granne ved UVI, gravid eller ikke. Har hatt UVI tre ganger før, og har aldri opplevd å blø de andre gangene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå