Gå til innhold

Et par gamle kollegaer vil ha meg som venn på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg sluttet for en liten stund siden på en jobb, dette var en stor avdeling med flere damer..( barnehage) jeg måtte slutte fordi jeg ble «skvist ut «og et par damer rottet seg opp mot meg.. ble sykemeldt og vikariatet mitt ble ikke forlenget pga sykefravær. 
jeg var alltid hyggelig, gjorde jobben min men jeg er veldig konfliktsky og hater dårlig stemning.. det var høyt arbeidspress og folk var sliten , jeg kom inn med frisk giv og var positiv.. det virker som et par av de som satt mest på «makta» med faste stillinger var sjalu og ville ha meg bort.. 

jeg har nå fått meg drømmejobben og men er jeg teit fordi jeg vil holde min nye arbeidsplass skjult?  Et par av de har sendt meg venneforespørsel på sosiale medier og jeg tror egentlig det er for å snoke..

hva tenker dere? Er jeg helt paranoid eller? 

Anonymkode: 8c998...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja blir litt skeptisk og ønsker ikke at de skal  prøve å ødelegge for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hei!

jeg sluttet for en liten stund siden på en jobb, dette var en stor avdeling med flere damer..( barnehage) jeg måtte slutte fordi jeg ble «skvist ut «og et par damer rottet seg opp mot meg.. ble sykemeldt og vikariatet mitt ble ikke forlenget pga sykefravær. 
jeg var alltid hyggelig, gjorde jobben min men jeg er veldig konfliktsky og hater dårlig stemning.. det var høyt arbeidspress og folk var sliten , jeg kom inn med frisk giv og var positiv.. det virker som et par av de som satt mest på «makta» med faste stillinger var sjalu og ville ha meg bort.. 

jeg har nå fått meg drømmejobben og men er jeg teit fordi jeg vil holde min nye arbeidsplass skjult?  Et par av de har sendt meg venneforespørsel på sosiale medier og jeg tror egentlig det er for å snoke..

hva tenker dere? Er jeg helt paranoid eller? 

Nei skjønner deg jeg. Det er de små paranoide folkene som har det best, tror jeg. Haha. 

Anonymkode: 16dff...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...