AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #1 Skrevet 12. november 2024 Hei, kvinne på 21 her! Har hatt det i snart to måneder, da ikke på akkurat samme sted. Hadde en på høyre indre kjønnsleppe som var nesten helt øverst ved klitoris og ca. på størrelse med en ert. Forsvant av seg selv innen en måned, men så var det nesten som den flyttet seg, eller at det kom enda en bare litt lengre nede på samme kjønnsleppe. Den er der altså fortsatt; ikke noe sår der og gjør ikke noe vondt, men den klør litt av og til. Dro til lege for den første for ca. 2 uker siden og han mente det nok var en type cyst som holdt på å forsvinne, men nå har jeg jo enda en… Denne har da vært der ca. 2 uker. Noen som har opplevd noe lignende? Om den ikke forsvinner får jeg vel dra til legen igjen, tar bare litt tid å få time. Bare usikker på om det er nødvendig eller ei, ettersom den ikke virker til å bli noe verre. Lest mye forskjellig om dette nå, at det kan være ganske normalt, men så føler jeg den har vært der litt lenge Anonymkode: 28f9f...a80
Odine Skrevet 12. november 2024 #2 Skrevet 12. november 2024 (endret) Dersom du ønsker å ha den fjernet, så vær veldig tydelig på det. Hadde en mann kommet med en ert på penis, hadde vell han fått det tilbudet tenker jeg😛 Endret 12. november 2024 av Odine
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #3 Skrevet 12. november 2024 Du kan google bartholinitt og se om det kan stemme med din kul? Anonymkode: 64f00...681 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #4 Skrevet 12. november 2024 Kan mye mulig være bartholinitt, jeg slet mye med det en periode og måtte få fjerna 2 stk som ikke forsvant av seg selv. Den største jeg hadde var på strl med en drue. Helt ufarlig, bare ubehagelig. Anonymkode: 98caa...d8d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #5 Skrevet 12. november 2024 Tusen takk for svar, er mulig det er bartholinitt! Har hatt det før, men da var det mye mer plutselig og mye vondere, hvor den sprakk innen noen dager.. Men har nå sett at det kommer i forskjellige «nivåer» for å si det sånn. Tenker jeg sikkert burde dra til lege om det ikke forsvinner innen en uke eller to uansett. TS Anonymkode: 28f9f...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå