AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:45 #1 Del Skrevet tirsdag kl 09:45 Jeg ønsker ikke en tradisjonell brudekjole, men heller ikke en helt vanlig modell. (jeg går stort sett alltid i kjole til hverdags). Jeg liker veldig godt retrostil. Hvilke merker eller butikker bør jeg lete i? Ønsker ikke hvit, rosa eller lilla. Brullupet er til sommeren. Anonymkode: b5f9f...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:43 #2 Del Skrevet tirsdag kl 15:43 Hva slags kjole er du på jakt etter da? Jeg kjøpte min fra topvintage, retro 1940-talls kjole. Min er hvit men ikke tradisjonell brudekjole. Om du skal ha retrostil er det jo mye å velge i, selv Zalando kan ha ting der som passer en brud men jeg synes utvalget av retro i Norge er litt labert så jeg sjekka ut utenlandske nettbutikker og merker i større grad. Unique Vintage, Modcloth, Topvintage, The Seamstress of Bloomsbury, Emmy Design med flere har kjoler og tilbehør i ulike kvaliteter og utførelser. Anonymkode: 2f727...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:58 #3 Del Skrevet tirsdag kl 15:58 Ville dratt over til London og brukt en langhelg der, etter litt research i forkant. Anonymkode: 6ef95...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå