Gå til innhold

Hvor lete etter kjole?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker ikke en tradisjonell brudekjole, men heller ikke en helt vanlig modell. (jeg går stort sett alltid i kjole til hverdags). Jeg liker veldig godt retrostil.
Hvilke merker eller butikker bør jeg lete i? 
Ønsker ikke hvit, rosa eller lilla. 
Brullupet er til sommeren.

Anonymkode: b5f9f...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags kjole er du på jakt etter da?
Jeg kjøpte min fra topvintage, retro 1940-talls kjole. Min er hvit men ikke tradisjonell brudekjole. 
Om du skal ha retrostil er det jo mye å velge i, selv Zalando kan ha ting der som passer en brud men jeg synes utvalget av retro i Norge er litt labert så jeg sjekka ut utenlandske nettbutikker og merker i større grad. 

Unique Vintage, Modcloth, Topvintage, The Seamstress of Bloomsbury, Emmy Design med flere har kjoler og tilbehør i ulike kvaliteter og utførelser.

Anonymkode: 2f727...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dratt over til London og brukt en langhelg der, etter litt research i forkant. 

Anonymkode: 6ef95...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å legge ut ønsker på Facebook grupper og finn? Mulig noen har noen skatter som passer deg. Ville også aktivt sjekket finn, Tise osv. Også jevnlig tatt turen innom bruktbutikker. Plutselig dukker noe opp. 

Ville vurdert å reise for å finne kjole om du har tid og råd. Ellers sjekket brudekjole butikker, og gjerne sjekket ut andre byer enn den du bor i også. Sjekk også nettbutikker, men pass på at det er lett å bytte. Zalando, Boozt og flere andre kan ha kjoler også. Må ikke være fra butikk med kun brudekjoler. 

Hva med å sjekke pris hos en skredder? Kan også ta med en kjole du liker å få sydd om eller ordnet med detaljer, blonder, perler osv.

Anonymkode: 2f577...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...