AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #1 Skrevet 12. november 2024 Jeg søkte om grunnstønad i april, for mitt barn som har cøliaki. Venter fortsatt på avgjørelse hos nav. De skyldte på at legen har vært treg med å sende dem papirer, men jeg har sendt dem alle sykehuspapirer selv, så nå burde det snart gå i orden. Dette har hun tross alt krav på. Uansett, det jeg lurer på er om de tilbakebetalere fra den datoen jeg sendte søknaden? Eller kan de bare ta seg all verdens tid og begynne å betale fra den datoen de selv finner ut at de skal godta? Anonymkode: 952e0...030
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #2 Skrevet 12. november 2024 Du skal få tilbakebetalt fra søknadstidspunktet:) Det fikk i alle fall vi. Det var riktignok bare tre måneder, men det skal vel ikke bety noe. Anonymkode: a47f7...d41 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #3 Skrevet 12. november 2024 Takk for svar Fikk beskjed om at de har vurderingsfrist 15.november, så da håper jeg ikke de plutselig mangler mer dokumenter 😅 Anonymkode: 952e0...030
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #4 Skrevet 12. november 2024 De brukte 7 mnd på oss, men man får uansett tilbakebetalt fra datoen en søkte. Anonymkode: a6c11...97f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå