AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #1 Del Skrevet 11. november 2024 Har over et par år flørtet med kollega på jobb uten at mer har skjedd. Han er endel år yngre enn meg, så jeg har alltid tenkt at han er utenfor min liga. På årets sommerfest endte vi opp med klining, men jeg klarte da pent å takke nei til sex. Har siden tenkt veldig mye på han. Denne helgen hadde vi ny jobbfest. Vi ble gode og fulle begge to og mer og mer kosete. Vi ble enige om å dra sammen hjem til han. Det endte selvfølgelig opp med sex. Nå er jeg usikker på hva jeg føler. Jeg liker han veldig godt, men føler meg litt brukt. Har snapet litt etter dette, men bare casual. Ikke noe om helgen. Gruer meg litt til jobb, men tror det skal gå fint. Hvordan møter jeg han? Anonymkode: c264a...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 11. november 2024 #2 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har over et par år flørtet med kollega på jobb uten at mer har skjedd. Han er endel år yngre enn meg, så jeg har alltid tenkt at han er utenfor min liga. På årets sommerfest endte vi opp med klining, men jeg klarte da pent å takke nei til sex. Har siden tenkt veldig mye på han. Denne helgen hadde vi ny jobbfest. Vi ble gode og fulle begge to og mer og mer kosete. Vi ble enige om å dra sammen hjem til han. Det endte selvfølgelig opp med sex. Nå er jeg usikker på hva jeg føler. Jeg liker han veldig godt, men føler meg litt brukt. Har snapet litt etter dette, men bare casual. Ikke noe om helgen. Gruer meg litt til jobb, men tror det skal gå fint. Hvordan møter jeg han? Anonymkode: c264a...b35 Bare vær som før om du klarer det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #3 Del Skrevet 11. november 2024 Brukt ? begge ville vel dette ? uansett vær som normal Anonymkode: f0b4b...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #4 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Brukt ? begge ville vel dette ? uansett vær som normal Anonymkode: f0b4b...0ec Man kan jo føle seg brukt selv om man ville. Følelser er ikke ensformige. Om hun liker han, mer enn hun føler han liker henne er det normalt å kjenne det ble litt feil for seg og kanskje sitte igjen litt såret. Anonymkode: bb200...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #5 Del Skrevet 12. november 2024 Har du møtt på han igjen ts? Anonymkode: 46532...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #6 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Man kan jo føle seg brukt selv om man ville. Følelser er ikke ensformige. Om hun liker han, mer enn hun føler han liker henne er det normalt å kjenne det ble litt feil for seg og kanskje sitte igjen litt såret. Anonymkode: bb200...87c Kan sikkert føle det sånn, men hun er ikke brukt selv om hun føler det sånn. Anonymkode: 0f475...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #7 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 5.31): Har over et par år flørtet med kollega på jobb uten at mer har skjedd. Han er endel år yngre enn meg, så jeg har alltid tenkt at han er utenfor min liga. På årets sommerfest endte vi opp med klining, men jeg klarte da pent å takke nei til sex. Har siden tenkt veldig mye på han. Denne helgen hadde vi ny jobbfest. Vi ble gode og fulle begge to og mer og mer kosete. Vi ble enige om å dra sammen hjem til han. Det endte selvfølgelig opp med sex. Nå er jeg usikker på hva jeg føler. Jeg liker han veldig godt, men føler meg litt brukt. Har snapet litt etter dette, men bare casual. Ikke noe om helgen. Gruer meg litt til jobb, men tror det skal gå fint. Hvordan møter jeg han? Anonymkode: c264a...b35 Begge er single antar jeg? Kjør på... Anonymkode: e89cc...eef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #8 Del Skrevet 4. januar "Brukt" - kortet brukes av kvinner i tide og utide, selv om begge blir "brukt" gjensidig for ons eller som ff. Hvis du drar kortet etter en fest, fortjener du å sitte der med skjegget i postkassa. Anonymkode: a0d8a...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå