Gå til innhold

Ønsker svar fra menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igjennom jobben har jeg møtt en jeg umiddelbart syntes var kjekk, men jeg visste at han hadde dame så jeg har bare kost meg med tanken. Vi jobber i samme selskap men på hver vår kant av landet, så ikke så ofte vi møtes. Vi er flere i samme rom når vi møtes men jeg «føler»at han vil at jeg skal høre det han sier til sidemannen. F.eks kan han si» idag skal jeg trene overkropp» og jeg føler han vil at jeg skal høre det.Nå har han plutselig søkt meg opp og lakt meg til samt sendt noen meldinger han slettet før jeg fikk til å se dem. Hvordan skal jeg tolke dette og er det min plikt å avbryte kontakten? Mulig at det er bare at jeg føler meg litt vell ovenpå og at han faktisk ikke er int.

Anonymkode: 4c3fe...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Igjennom jobben har jeg møtt en jeg umiddelbart syntes var kjekk, men jeg visste at han hadde dame så jeg har bare kost meg med tanken. Vi jobber i samme selskap men på hver vår kant av landet, så ikke så ofte vi møtes. Vi er flere i samme rom når vi møtes men jeg «føler»at han vil at jeg skal høre det han sier til sidemannen. F.eks kan han si» idag skal jeg trene overkropp» og jeg føler han vil at jeg skal høre det.Nå har han plutselig søkt meg opp og lakt meg til samt sendt noen meldinger han slettet før jeg fikk til å se dem. Hvordan skal jeg tolke dette og er det min plikt å avbryte kontakten? Mulig at det er bare at jeg føler meg litt vell ovenpå og at han faktisk ikke er int.

Hva vil du menn skal svare da? Ingen mann i verden vet hvordan DU skal reagere på denne litt subtile tilnærmelsen.. Er du interessert send mld.. er du ikke slett & blokker.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville du reagert om det var din mann som tok kontakt med ei fra jobb? Ville du ønsket at dama tok kontakt med mannen din, eller ville du ønsket at hun hadde nok selvrespekt til å blokkere mannen og ikke innlede en intim relasjon?

At mannen er i en relasjon og tar kontakt med andre damer sier meg at dette ikke er en mann å satse på. Gjør han det mot henne er sjansen stor for at han også gjør det mot deg.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke dette er noe å tolke. Det bør ikke være en sak for deg å tolke uansett. Dere er ansatt i samme selskap, bor på hver deres kant i landet og han har dame. Du får det ikke mer komplisert enn det. Gjør det enkelt for deg, og la dette ligge.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Ok, er jo som sakt ikke sikker på at han er int heller men har det veldig på følelsen. Han har ikke lakt til andre fra jobben her hos oss, men det kan være at jeg overdriver ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke din plikt å avbryte kontakten, men det kan kanskje være lurt å ikke lage mer ut av det enn det det kanskje er. Som du selv skriver, så er det ikke engang sikkert at han er interessert. Og i mellomtiden skal du gå å crushe litt på han? Høres ut som en litt dårlig ide og å skyte seg selv litt i foten.

... og om han likevel var interessert, så er det dårlig ide å blande jobb og moro.
... og oppå det igjen, han bor på en annen side av langet OG "opptatt". Det er mye greier du og dere eventuelt må igjennom før det kunne blitt dere.

Du skal være bra glad i motbakker og ha null tanker for konsekvenser for å forsøke deg på noe sånt.
Min anbefaling, gjør som Elsa ... let it go. Spar deg trøbbel og dumme følelser ... let it fuckin' go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Ok, er jo som sakt ikke sikker på at han er int heller men har det veldig på følelsen. Han har ikke lakt til andre fra jobben her hos oss, men det kan være at jeg overdriver ja

Er det på snap han har lagt deg til? Og har han slettet meldinger sendt til deg? 

Anonymkode: 78f3c...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kanskje han har gjort det slutt med dama og ønsker å få kontakt, men motet svikter?

Hvis du faktisk er interessert i han - se det litt an og prøv å finne ut om han har blitt single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det på snap han har lagt deg til? Og har han slettet meldinger sendt til deg? 

Jepp, hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hvordan det?

Så den andre tråden hvor du endret detaljene, men uansett hvilket scenario som er riktig, så vet du jo godt at dette burde du legge fra deg hvis du ikke ønsker kaos og kjipe følelser i livet.

Anonymkode: 1cc94...318

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du med dette, ts?

Føler du deg viktig, flott, deilig, attraktiv, best, fordi en opptatt mann viser interesse for deg? 

En mann som gjør slikt er helt nederst på næringskjeden. Han er veldig lite verdt når det kommer til relasjoner fordi han viser tydelig at han har svak moral, er skruppelløs, ikke er til å stole på og har mest sannsynlig et utømmelig behov for bekreftelse. Han burde ikke få barn og han burde ikke være i forhold.

At du potensielt blir smigret av at en mann med så dårlige kvaliteter legger deg til på sosiale medier er ganske alarmerende. At du i tillegg ikke vet hva du skal gjøre sier bare alt. 

Gi det 7-8 år og du er alenemor i en kommunal leilighet med 3 barn til tre forskjellige menn, og du sitter her og snakker om hvor dårlig alle menn behandler deg. 

Hva tror du selv du burde gjøre da, ts?

Anonymkode: 4b412...b5a

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de sletter melding betyr som regel at de prioriterte dama. Er ikke så nøye om du blir fornærmet.

Anonymkode: 7b6e5...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier antakelig til sidemannen at han skal trene overkropp slik at du skal høre det, ja.

Hvis du lar deg sjarmere av en overfladisk type med litt sånn tenårings-modenhet så vil jeg tro at dere fortjener hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I hvilket univers er det sexy at noen skryter av å skulle dra på trening?? 😂

Ts, dette har du fått svar på allerede.

Her får du et du vil ha: kast deg over ham, få ham singel, kapre ham og gled deg til alle timene han er på jobbreise mens du sitter hjemme og VET at han leiter etter ei dum ei fra andre sia av landet.

Gjør det, og oppdater oss når du sitter hjemme med ungene og griner fordi gubben ligger med alt som rører seg. Ingen kunne vel se noe slikt komme 😂

Anonymkode: bf227...0e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva vil du med dette, ts?

Føler du deg viktig, flott, deilig, attraktiv, best, fordi en opptatt mann viser interesse for deg? 

En mann som gjør slikt er helt nederst på næringskjeden. Han er veldig lite verdt når det kommer til relasjoner fordi han viser tydelig at han har svak moral, er skruppelløs, ikke er til å stole på og har mest sannsynlig et utømmelig behov for bekreftelse. Han burde ikke få barn og han burde ikke være i forhold.

At du potensielt blir smigret av at en mann med så dårlige kvaliteter legger deg til på sosiale medier er ganske alarmerende. At du i tillegg ikke vet hva du skal gjøre sier bare alt. 

Gi det 7-8 år og du er alenemor i en kommunal leilighet med 3 barn til tre forskjellige menn, og du sitter her og snakker om hvor dårlig alle menn behandler deg. 

Hva tror du selv du burde gjøre da, ts?

Anonymkode: 4b412...b5a

Om en mann ikke vil ta ansvar for barna sine så kan jeg være enig med deg. Da burde han ikke fått barn. Det samme gjelder mødre forresten...

Så finnes det de mødrene som ikke vil at far skal ta sin del av ansvaret, selv om han ønsker det. Så her må du ha tunga rett i munnen. 

Å si at en slik mann er helt nederst på næringskjeden er litt vel drøyt syns jeg. Det er mange grunner til at mennesker oppfører seg som de gjør. 

Syns man skal være forsiktig med å dømme andre, for man har ikke gått i deres sko...

God fantasi har du ihvertfall 👏👏👏👏

Endret av Irak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Sånne som deg, finnes overalt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jepp, hvordan det?

Altså min erfaring er at gifte perifert menn legger deg til på snap for å griseprat/nakenbilder. Hvis han allerede har sendt noe han har sletta siden er det mest sannsynlig noe griseprat han har angra seg for å ha sendt og derfor sletta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, jeg har selv vært delulu på det viset og har også en ekstrem lei tendens å bli tiltrukket på sekundet. Vit at det ikke er kjærlighet.

Samtidig så er han i et forhold, så plis ikke gjør det. Fu vet ikke om du liker han, dette er kun overflaten og handler kanskje mest om at du vil føle deg attraktiv.

Anonymkode: 0cca2...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal jeg si? 

Vil han ha ett sidesprang, så er det hans problem, ikke ditt. 

Vil han sjuke det for partneren sin, så er det hans problem, ikke ditt. 

Der i mot, hvis du tråkker inn i dette, så burde du ha innstillingen "jeg vet han har dame, så dette blir kun morro sex, og aldri noe mer".

Det er ikke du som evt tvinger han til dette, så dette er og blir 100% hans problem og feil. 

Skal man diskutere det etiske med det, så heter det seg jo at hvis du vet han har, så skal du ikke.  Men igjen, så tenker jeg at det er hans problem

Selv skjønner jeg meg ikke på menn som ikke gjør det slutt med partneren sin, før man tukler med andre. Men igjen, så er det deres problem, og ikke ditt. 

Mann 40.

Anonymkode: 61e01...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel i et forhold, da trekker man seg unna. Om man har litt selvrespekt 

Anonymkode: aa8d4...20c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...