AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Skrevet 10. november 2024 Jeg har plutselig blitt betent på venstre side av nesen min, noen som har opplevd dette før og hvor lenge varte det? Anonymkode: 52b2b...13c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #2 Skrevet 10. november 2024 Det ser slik ut, vet ikke hva det er Spoiler Om det blir verre innen i morgen så kontakter jeg lege men håper at det ikke er noe alvorlig Anonymkode: 52b2b...13c
Anjatapinjata Skrevet 10. november 2024 #3 Skrevet 10. november 2024 Er nok bare en kvise som ligger dypt. Det blir hovent og vondt. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Skrevet 10. november 2024 Anjatapinjata skrev (2 timer siden): Er nok bare en kvise som ligger dypt. Det blir hovent og vondt. Hva kan man gjøre? Anonymkode: 52b2b...13c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #6 Skrevet 11. november 2024 Anjatapinjata skrev (20 timer siden): Er nok bare en kvise som ligger dypt. Det blir hovent og vondt. AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det ser slik ut, vet ikke hva det er Skjul innhold Om det blir verre innen i morgen så kontakter jeg lege men håper at det ikke er noe alvorlig Anonymkode: 52b2b...13c Dette er ingen kvise, nei. Du er en mann, med bart, og sannsynligvis over 18-20 år? Kvisealderen er ferdig, og en kvise lager ikke så mye rødhet med antydning til pusler. Uten å ha sette dette så er min tanke at det er Rosacea du har. En tur til lege og henvisning til hudlege anbefales. Anonymkode: c16c9...2df
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #8 Skrevet 11. november 2024 Prøv med desinfiserende som pyrisept og sårsalve. Anonymkode: a2b1a...40e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #9 Skrevet 11. november 2024 Antagelig bare en kvise ja Anonymkode: 1b81f...137 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #10 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøv med desinfiserende som pyrisept og sårsalve. Anonymkode: a2b1a...40e Akkurat som det hjelper og ikke gjør Rosacea verre. Skal dere bents om å få det verre så la heler være å komme med råd. Skuteviken skrev (3 minutter siden): Har du hatt piercing der? Det ser du da på bildet at det ikke er noen tegn til. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Antagelig bare en kvise ja Anonymkode: 1b81f...137 Kviser ser ikke slik ut. Anonymkode: c16c9...2df
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #11 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette er ingen kvise, nei. Du er en mann, med bart, og sannsynligvis over 18-20 år? Kvisealderen er ferdig, og en kvise lager ikke så mye rødhet med antydning til pusler. Uten å ha sette dette så er min tanke at det er Rosacea du har. En tur til lege og henvisning til hudlege anbefales. Anonymkode: c16c9...2df Kviser kommer i mange former. De kan sitte langt under huden. Eller hudorm. Komedoner etc. Og man får kviser i alle aldre. Det kommer av hormoner (som man har mer av i tenårene) Anonymkode: 1b81f...137 6
Anjatapinjata Skrevet 11. november 2024 #12 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ingen kvise, nei. Du er en mann, med bart, og sannsynligvis over 18-20 år? Kvisealderen er ferdig, og en kvise lager ikke så mye rødhet med antydning til pusler. Uten å ha sette dette så er min tanke at det er Rosacea du har. En tur til lege og henvisning til hudlege anbefales. Anonymkode: c16c9...2df Jeg er 34 år og får fortsatt kviser i tide og utide. Har Hatt flere dyptliggende kviser, både i ansikt og på kropp. Hvorav flere akkurat der han har på bilde. Det blir Rødt, hovent og vondt. Men den trekker seg ofte tilbake etter noen dager. Man slutter ikke på magisk vis å få kviser fordi man fyller 20år. 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #13 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ingen kvise, nei. Du er en mann, med bart, og sannsynligvis over 18-20 år? Kvisealderen er ferdig, og en kvise lager ikke så mye rødhet med antydning til pusler. Uten å ha sette dette så er min tanke at det er Rosacea du har. En tur til lege og henvisning til hudlege anbefales. Anonymkode: c16c9...2df Du mener at ingen får kviser etter passerte 20 år? Anonymkode: f6213...d19 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #14 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ingen kvise, nei. Du er en mann, med bart, og sannsynligvis over 18-20 år? Kvisealderen er ferdig, og en kvise lager ikke så mye rødhet med antydning til pusler. Uten å ha sette dette så er min tanke at det er Rosacea du har. En tur til lege og henvisning til hudlege anbefales. Anonymkode: c16c9...2df For noe tull. Så klart kan voksne mennesker få kviser. En dyptliggende kvise lager ofte rødhet i noen dager før den forsvinner igjen. Ts: du kan forsøke å roe hevelsen med en isbit eller smøre litt lokalbedøvende krem på så det ikke gjør så vondt. Men det vil gå over eter noen dager. Anonymkode: ebe48...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #15 Skrevet 11. november 2024 Anjatapinjata skrev (7 minutter siden): Jeg er 34 år og får fortsatt kviser i tide og utide. Har Hatt flere dyptliggende kviser, både i ansikt og på kropp. Hvorav flere akkurat der han har på bilde. Det blir Rødt, hovent og vondt. Men den trekker seg ofte tilbake etter noen dager. Man slutter ikke på magisk vis å få kviser fordi man fyller 20år. Forstørr opp bildet, da, dere med kviser som hypotetisk ide. Så ser dere at der er rikelig med bittesmå pusler i hele området som er rødt. Kunne nesten tro dette var en lege på et stort sykehus som att bak enkelte Nick her. Hun durte på med kviser i øst og vest, selv etter at pasienter hadde vært hos et annet sykehus og fått klar og tydelig beskjed om hva det var de feilte, som ikke var kviser. Så klarte ikke denne nå pensjonerte legen å gi seg på at det var kviser, og dermed basta, pasienter hadde. Om hun ikke tålte å ta feil, eller om hun hadde både dårlig syn og dårlig evne til å vurdere andres diagnoser, vet ikke. Noen leieboer og etter skabb så grundig at de får skabb selv, uten å finne skabb hos pasientene! AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du mener at ingen får kviser etter passerte 20 år? Anonymkode: f6213...d19 Nei, det mener jeg ikke. Men igjen det finnes andre diagnoser enn kviser som rammer en hud. Dog er her visst flere som bare ser kviser og ikke vet at der og finnes andre diagnoser? TS får oppdatere når han har vært hos lege og fått en diagnose. Anonymkode: c16c9...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå