AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:04 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:04 Hei! jeg har fått meg jobb i et lite firma med bare meg og sjefen min, det står ikke i kontrakten fast stilling men det står at det er 100 % stilling (37,5 t pr uke) 3 mnds prøvetid. Bør det spesifiseres i kontrakten at det er fast stilling eller holder det at det står 100 % stilling med 3 mnds prøvetid? Anonymkode: 28b59...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:08 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:08 Hvis det ikke står annet så er det fast stilling. Anonymkode: fda63...819 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:34 #3 Del Skrevet lørdag kl 20:34 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvis det ikke står annet så er det fast stilling. Anonymkode: fda63...819 Sikker? Anonymkode: 28b59...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:36 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:36 Stillingen ble i utgangspunktet utlyst som vikariat på finn, men hun som jobbet der sendte oppsigelse og er sykemeldt ut oppsigelsestiden. det er fast stilling men bare lurer på om jeg bør få han til å endre på kontrakten for å skrive det før jeg signerer? vil ikke risikere å plutselig bli erstattet Anonymkode: 28b59...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:40 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:40 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sikker? Anonymkode: 28b59...1ef Ja, en midlertidig stilling skal ha tidsperiode i kontrakten. En stilling uten avsluttende dato er fast stilling. Anonymkode: fda63...819 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:27 #6 Del Skrevet søndag kl 12:27 Takk 👌🏽 Anonymkode: 28b59...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:17 #7 Del Skrevet søndag kl 17:17 Flere? Anonymkode: 28b59...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:32 #8 Del Skrevet søndag kl 18:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere? Anonymkode: 28b59...1ef Du har jo fått riktig svar, så da trenger du vel ikke flere? Da må du evt legge frem kontrakten, så vi ser ordlyden der om det er noe du er usikker på. Anonymkode: 4e2fd...e3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå