AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:56 #1 Del Skrevet lørdag kl 18:56 Som tittelen sier. Hvorfor fornekter kvinner menns biseksualitet? Anonymkode: aea8e...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:58 #2 Del Skrevet lørdag kl 18:58 Hvem og hvor har du dette fra? Anonymkode: 815e1...a3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:02 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:02 La meg telle antall ganger en mann har sagt han er biseksuell og jeg har sagt nei, det er du ikke. Kommer til 0. Anonymkode: bcaef...c4e 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:06 #4 Del Skrevet lørdag kl 19:06 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som tittelen sier. Hvorfor fornekter kvinner menns biseksualitet? Anonymkode: aea8e...6b6 Hvor tar du dette i fra egentlig? Er det en kjent sak at kvinner generelt benekter biseksualitet hos menn? Anonymkode: 1b9b5...add 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:07 #5 Del Skrevet lørdag kl 19:07 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvem og hvor har du dette fra? Anonymkode: 815e1...a3d Kveruler i vei… Anonymkode: aea8e...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:10 #6 Del Skrevet lørdag kl 19:10 Mannen min er biseksuell. Plager ikke meg. Anonymkode: 8ad3a...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:14 #7 Del Skrevet lørdag kl 19:14 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min er biseksuell. Plager ikke meg. Anonymkode: 8ad3a...f5d Så bra du er såpass moden å du kan akseptere mannen din for den han er ❤️ Dessverre er ikke majoriteten av kvinner like empatiske og forståelsesfulle. Anonymkode: aea8e...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:14 #8 Del Skrevet lørdag kl 19:14 Ikke en problemstilling jeg personlig har møtt på i mine 50 år. Hadde vært uaktuelt for meg at partneren min hadde hatt seg med menn. Anonymkode: 2e1ce...a20 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:23 #9 Del Skrevet lørdag kl 19:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke en problemstilling jeg personlig har møtt på i mine 50 år. Hadde vært uaktuelt for meg at partneren min hadde hatt seg med menn. Anonymkode: 2e1ce...a20 Hvordan kan du være så sikker på å din tidligere eller nåværende partner ikke har hatt seg med menn? Anonymkode: aea8e...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:27 #10 Del Skrevet lørdag kl 19:27 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Som tittelen sier. Hvorfor fornekter kvinner menns biseksualitet? Anonymkode: aea8e...6b6 gjør vi det? Anonymkode: 60c88...0e6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:30 #11 Del Skrevet lørdag kl 19:30 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kveruler i vei… Anonymkode: aea8e...6b6 Jeg vil råde deg til å søke opp definisjonen på ordet kverulering AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så bra du er såpass moden å du kan akseptere mannen din for den han er ❤️ Dessverre er ikke majoriteten av kvinner like empatiske og forståelsesfulle. Anonymkode: aea8e...6b6 Kilde takk! Anonymkode: 60c88...0e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:31 #12 Del Skrevet lørdag kl 19:31 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil råde deg til å søke opp definisjonen på ordet kverulering Kilde takk! Anonymkode: 60c88...0e6 Kvinneguiden. Anonymkode: aea8e...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet lørdag kl 19:32 #13 Del Skrevet lørdag kl 19:32 Om noen sier de er biseksuelle - hvorfor skulle jeg benekte det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:33 #14 Del Skrevet lørdag kl 19:33 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil råde deg til å søke opp definisjonen på ordet kverulering Kilde takk! Anonymkode: 60c88...0e6 Anonymkode: aea8e...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:34 #15 Del Skrevet lørdag kl 19:34 Eh, jeg kjenner faktisk ingen som jeg vet om som fornekter menn som er biseksuelle. Anonymkode: 125e7...5a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:34 #16 Del Skrevet lørdag kl 19:34 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Som tittelen sier. Hvorfor fornekter kvinner menns biseksualitet? Anonymkode: aea8e...6b6 fordi de nettopp så i et reklameblad som de fikk i posten, hvor en kosmetikk-butikk har et strålende tilbud som de ikke kan gå glipp av! hallo. det skjønner du vel. ikke vær så tullete. Anonymkode: 0656f...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:35 #17 Del Skrevet lørdag kl 19:35 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vil råde deg til å søke opp definisjonen på ordet kverulering Kilde takk! Anonymkode: 60c88...0e6 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinneguiden. Anonymkode: aea8e...6b6 Der raste korthuset 😅 Anonymkode: bcaef...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet lørdag kl 19:42 #18 Del Skrevet lørdag kl 19:42 Fornekte at de finnes? Er det kvinner som gjør det? Har aldri hørt om problemet før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet lørdag kl 20:04 #19 Del Skrevet lørdag kl 20:04 Er vel mange kvinner som synes det er direkte avtennende tipper jeg.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet lørdag kl 20:10 #20 Del Skrevet lørdag kl 20:10 Det har jeg aldri fornektet. Men har møtt noen menn, og lest innlegg fra menn, som selv nekter for at de er biseksuelle. De sier de er 100% hetero, selv om de liker å suge kuk eller bli sugd av en mann. Også noen menn som påstår de er 100% hetero selv om de iblant har sex med menn. Så det er som regel menn som nekter for at de er biseksuell 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå