AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:53 #1 Del Skrevet lørdag kl 16:53 Og hvor i landet bor du? (med tanke på nedbør) Anonymkode: c3496...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:12 #2 Del Skrevet lørdag kl 17:12 Bergensregionen, hver 18. måned eller deromkring. Vasker bilen jevnlig og smører av og til viskerbladene med potet. Anonymkode: a87bf...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:18 #3 Del Skrevet lørdag kl 17:18 Bytter når de er slitt, bor på Østlandet. Hver 8-14 mnd kanskje? Anonymkode: 35d98...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:14 #4 Del Skrevet lørdag kl 18:14 Når jeg ser at de ikke tar jevnt på vinduet. Anonymkode: a7b2b...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:42 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:42 Varierer. Men jeg har lav terskel for å bytte dem ut når jeg syns de begynner å bli dårlige. Kanskje 1 gang i året Anonymkode: 22ed1...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:44 #6 Del Skrevet lørdag kl 20:44 Kjøper bosch og bytter ca hvert 3 år. Vestlandet så får nok regn, men renser de jevnlig med feks rødsprit så varer de lenger. Anonymkode: d629d...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:47 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:47 Har ikke skiftet på 4 år enda. Østlandet Anonymkode: f1295...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet lørdag kl 20:49 #8 Del Skrevet lørdag kl 20:49 Når det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:01 #9 Del Skrevet søndag kl 05:01 En gang i året, bor i Tromsø. Anonymkode: a5fa5...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:12 #10 Del Skrevet søndag kl 05:12 Til de falt fra hverandre. Da hadde jeg hatt dem fra siden bilen var ny for 10 år siden🙃 Anonymkode: fc3e1...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet søndag kl 08:07 #11 Del Skrevet søndag kl 08:07 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bergensregionen, hver 18. måned eller deromkring. Vasker bilen jevnlig og smører av og til viskerbladene med potet. Anonymkode: a87bf...fe6 Potettrikset har jeg ikke hørt om, skal prøve det. Ellers tørker jeg av viskergummien med papir jevnlig og synes det hjelper. Nå er orginalviskerne 2år gamle, akkurat som bilen. Får se hvor lenge de varer.. (Osloområdet) Endret søndag kl 08:09 av Al Bundy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:16 #12 Del Skrevet søndag kl 08:16 Bytter når det trengs hatt bilen i 3 år. Ikke behov enda slik keg ser det. Anonymkode: 99620...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:20 #13 Del Skrevet søndag kl 08:20 På bruksbilen (som jeg kjører ca 60.000 km/år) ca hver 10 mnd bytter på hver hovedservice. På entusiast bilene ca hvert 5 år når gummien begynner å bli tørr/hard Anonymkode: 7d2f6...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:00 #14 Del Skrevet søndag kl 20:00 Tesla´s 3 holdt i 3 år. Ganske bra det i Oslo Anonymkode: cacdc...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå