exictence Skrevet 10. november 2024 #21 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvordan gjør dere det i deres familie når noen fyller et rundt år? Er det opp til den enkelte å ta kontakt med nærmeste familie og gi beskjed hva de ønsker seg, arrangere egen bursdagsfest, minne folk på bursdagen? Den som har bursdag tar initiativ og inviterer. Er det ikke selvsagt at man selv inviterer til bursdagsfest? Noen arrangerer sudprise party, men det er vel egentlig ikke så vanlig for mange. Det er hygglig at venner og familie husker på dagen, men jeg forventer det egentlig ikke. Selv glemmer jeg lett. Jeg synes det er litt dumt hvis jeg selv glemmer dager til andre, men om noen glemmer meg, er det faktisk greit for meg. Det er lett for. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Eller er det en i familien som sørger for at bursdagsbarnet får en fin bursdag og føler seg inkludert og sett? Ja, mor og far til barnet. Mor eller far inviterer når barnet er lite. Hyggelig med bursdagsfeiringer og sammenkomst av familien da. Mange ser hverandre jo sjelden. Det er en fin tradisjon å be familien til barnets bursdag. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Og til dere som opplever førstnevnte: Hvordan takler dere det når alle rundt deg må påminnes om din egen bursdag fordi de ikke har tid til deg? Da er det snakk om søsken, egne barn, foreldre, kjæresten - de nære. Og samtidig forventes det selvsagt at du skal stille med brask og bram til deres store dager. Jeg takler det helt greit. Min far glemmer det alltid. Han vet egentlig ikke hvor gammel jeg er heller, bare sånn ca, ha, ha. Ja, jeg ler faktisk av det. Jeg forventer ikke at andre husker dagen min når jeg ikke inviterer til bursdag. Når jeg inviterer forventer jeg at de svarer på det. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hilsen en som har fått skylden for å ikke informere sine nærmeste at hun fyller et rundt år. Anonymkode: 00429...d48 Da hadde jeg ledd. Muligens sagt at jeg ville ikke feire den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå