Gå til innhold

brystforstørring

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er en jente på 22 år. har veldig små bryster. bruker 70a i bh str. har veldig komplekser for brystene mine. sover ofte med bh for at de skal virke større når jeg sover til og med. ser helt flatt ut. har vurdert å gå til legen min og prøve å få dekket det. har veldig problem med å se meg i speilet uten med på masse innlegg, og å vise med naken foran gutter er det verste, også å skifte i garderober sammen med andre jenter.

er det mulig å få dekket dette. ? har et par venninner som har fått dekket dette. det går virkelig mye utover livet mitt og ikke minst selvbildet mitt. noen som har fått dekket en slik operasjon?

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også jente på 22 snart... og jeg har også store komplekser med mine 85a... for ca 1 år siden så var jeg hos min daværende fastlege og spurte om muligheten for å få dekt en brystoperasjon...hun så ikke på pupene mine engang, og hun sa at man må ha født og ammet flere barn eler ha en form for syndrom eller sykdom for å få dekt dette. mitt problem er at jeg har store komplekser pga puppene mine, og dette sliter veldig psykisk på meg..jeg har sosialangst,og føler at angsten å omgås folk er blitt større de siste årene..jeg har ingen mulighet å betale en slik operasjon selv....det er bare penger som står i veien for meg.... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...