Dumpappen Skrevet 9. november 2024 #1 Skrevet 9. november 2024 Har i 10 dager vært syk. Sliter mest om natten da jeg legger meg klør det i halsen og kjennes ut som jeg puster inn is luft. Ett par timer liggende så er alt slimet så ille at jeg må opp med «nesehorn» for å skylle ut enorme mengder tykt grønt snør samt hoste det opp, må gjør det flere ganger i løpet av nattet. På dagtid holder snørra seg borte. Var hos legen og tok prøver og alle var negative. Har aldri opplevd dette før. Noen råd om hva jeg burde gjøre? Har ikke sovet skikkelig siden dette startet 🙁 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Skrevet 9. november 2024 Samme her. Har fått meg en kraftig corona forkjølelse. Jeg bygger meg opp med puter, slik at jeg nærmest sitter og sover. Ikke optimalt, men bedre enn å bli kvalt av slim når jeg ligger. Anonymkode: 65ad7...d2d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Skrevet 9. november 2024 I hvert fall hold deg unna melkeprodukter. Drikk godt med sitronvann, gjerne ingefær-te, og hold hodet høyt. Anonymkode: 5d678...4f2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Skrevet 9. november 2024 Det er noen jævlige virus ute og går, jeg og flere jeg vet om har slitt siden i sommer. God bedring, oppsøk lege, bruk slimløsende, det hjelper. Anonymkode: 6700a...335
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #5 Skrevet 9. november 2024 Hatt Covid i 11 dager nå, og blir gal. Hoster, snørrer, harker og gørrer. Bare å holde ut.. Anonymkode: 000e5...9d6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #6 Skrevet 9. november 2024 Det kan dessverre være sånn noen ganger, det tar litt tid før immunresponsen kommer skikkelig i gang. Anonymkode: 3dbe2...84d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #7 Skrevet 9. november 2024 Dumpappen skrev (14 minutter siden): Har i 10 dager vært syk. Sliter mest om natten da jeg legger meg klør det i halsen og kjennes ut som jeg puster inn is luft. Ett par timer liggende så er alt slimet så ille at jeg må opp med «nesehorn» for å skylle ut enorme mengder tykt grønt snør samt hoste det opp, må gjør det flere ganger i løpet av nattet. På dagtid holder snørra seg borte. Var hos legen og tok prøver og alle var negative. Har aldri opplevd dette før. Noen råd om hva jeg burde gjøre? Har ikke sovet skikkelig siden dette startet 🙁 På tide å oppsøke en lege, kanskje? Anonymkode: 6507e...6b3
Dumpappen Skrevet 9. november 2024 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På tide å oppsøke en lege, kanskje? Anonymkode: 6507e...6b3 Har vært hos legen, er ikke covid eller bakteriell infeksjon. Trodde mørkegrønt slim tydet på det, men når jeg var hos han var nesen åpen og fin. Er på natten det tetter seg til.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #9 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): På tide å oppsøke en lege, kanskje? Anonymkode: 6507e...6b3 På tide å lese innleggene man svarer på kanskje? Anonymkode: afe11...eec 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #10 Skrevet 11. november 2024 Har nå vært syk i 11 dager og begynner å føle meg dårligere, Den grønne guffa tar ikke slutt om natten. Sendte mld til legen på lørdag og var visstnok fortsatt innafor. Anonymkode: 05727...4cb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #11 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har nå vært syk i 11 dager og begynner å føle meg dårligere, Den grønne guffa tar ikke slutt om natten. Sendte mld til legen på lørdag og var visstnok fortsatt innafor. Anonymkode: 05727...4cb Bruk slimløsende midler, bronkyl hjalp veldig på det verste. Anonymkode: 6700a...335
Mezzosoprena Skrevet 11. november 2024 #12 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 12.58): På tide å oppsøke en lege, kanskje? Anonymkode: 6507e...6b3 Lese innlegget først, kanskje: "Var hos legen og tok prøver og alle var negative."
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #13 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruk slimløsende midler, bronkyl hjalp veldig på det verste. Anonymkode: 6700a...335 Er det som er så rart er ikke slimete på dagtid, men slapp og føler meg ikke i form. Når jeg skyller med saltvann da er alt rent. Er om natten alt det grønne tjukke kommer tilbake med hevn. Har stått opp og skyldt ut, men med en gang hodet ligger i mer en 1 time så er det tilbake til start. I løpet av hele mitt liv har jeg aldri opplev maken. Anonymkode: 05727...4cb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #14 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det som er så rart er ikke slimete på dagtid, men slapp og føler meg ikke i form. Når jeg skyller med saltvann da er alt rent. Er om natten alt det grønne tjukke kommer tilbake med hevn. Har stått opp og skyldt ut, men med en gang hodet ligger i mer en 1 time så er det tilbake til start. I løpet av hele mitt liv har jeg aldri opplev maken. Anonymkode: 05727...4cb Jeg vet hva du mener, jeg har hatt det mye slik siden juni, skal utredes hos øre nese hals snart. Jeg fikk et virus som ikke ligner grisen, høres ut som du har noe likt, håper du blir fort bedre. Den gode nyheten er at gørra kommer, og ikke blokkerer bihuler og blir betent der og. Anonymkode: 6700a...335
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #15 Skrevet 11. november 2024 Har du sjekket om du kan ha fukt/muggsopp på soverommet? Prøv å ligg i stua en natt for å se om du merker forskjell? Anonymkode: 5d678...4f2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #16 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har du sjekket om du kan ha fukt/muggsopp på soverommet? Prøv å ligg i stua en natt for å se om du merker forskjell? Anonymkode: 5d678...4f2 Nei, lufta er fin. Bor i blokk så ikke så mye fukt problematikk. Har også Airthings som sier at luftkvaliteten er bra. Anonymkode: 05727...4cb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #17 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg vet hva du mener, jeg har hatt det mye slik siden juni, skal utredes hos øre nese hals snart. Jeg fikk et virus som ikke ligner grisen, høres ut som du har noe likt, håper du blir fort bedre. Den gode nyheten er at gørra kommer, og ikke blokkerer bihuler og blir betent der og. Anonymkode: 6700a...335 Ja. Er det som er så rart, før ved forkjølelse har jeg vært tett i nesen og ørene på dagtid, ikke nå, alt er åpent. Men, kroppen kjemper tydeligvis imot en infeksjon. Anonymkode: 05727...4cb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #18 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, lufta er fin. Bor i blokk så ikke så mye fukt problematikk. Har også Airthings som sier at luftkvaliteten er bra. Anonymkode: 05727...4cb Man kan da ha fukt selv om man bor i blokk. En "airthings" plukker ikke opp om det er mugg bak tapet. Jeg hadde luftrenser som aldri varslet om mugg, selv om det faktisk var mugg. Siden det blir verre om natten så kan du jo i hvert fall teste ut stua i noen netter. Anonymkode: 5d678...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå