Coachshinny Skrevet 9. november #21 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kvinner. Hva holder tilbake deres bi side? Til dere som ikke klarer å forsone seg med å dere tenner også seksuelt på kvinner. Hva er det står i veien — Verdier, ufølsom/slem mann med konservative holdninger eller noe annet? Anonymkode: ef8c9...717 Her er du på tynn is…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #22 Del Skrevet 9. november Coachshinny skrev (3 minutter siden): Her er du på tynn is…. Jeg er ikke på tynn is. Synes bare kjekt å diskutere alt mulig. Hørte noen snakke om liknende på en podkast og lagde så en tråd her 😅 Anonymkode: ef8c9...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. november #23 Del Skrevet 9. november Jeg tenner ikke på kvinner... Enkelt og greit.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #24 Del Skrevet 9. november Irak skrev (8 minutter siden): Jeg tenner ikke på kvinner... Enkelt og greit.. Ok. Tja… spørsmålet var jo i utgangspunktet ment for kvinner som ER bi men for en eller annen grunn ikke kan forsone seg med det. Men takk for ditt bidrag — not! Anonymkode: ef8c9...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #25 Del Skrevet 9. november Har ingen bi side. Synes rett og slett det er en ordentlig guffen tanke å skulle ha sex med en annen kvinne Anonymkode: 33e10...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #26 Del Skrevet 9. november Jeg har bare alltid endt opp med å finne gutter jeg er interessert i. Har aldri møtt en jente jeg både tenner på seksuelt og føler noe for emosjonelt. Ettersom jeg også alltid har vært sammen med gutter/menn, synes jeg det hadde vært «vanskelig» å komme ut med at jeg nå er sammen med en kvinne. Anonymkode: 65b00...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 9. november #27 Del Skrevet 9. november (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): For kvinner står ingenting i veien. Majoriteten av menn synes bare det hot… Anonymkode: ef8c9...717 De synes kanskje det er hot at kvinner kliner/har sex, men jeg kan garantere at de IKKE synes det er "hot" når kona vil skilles fordi hun har falt for en annen dame... Endret 10. november av Veggdyret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #28 Del Skrevet 9. november Er bifil. Valgte bevisst å gifte meg med mann for å unngå stigmaet som dessverre fremdeles eksisterer. Anonymkode: 55e7d...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #29 Del Skrevet 9. november Jeg har ingen problemer med å forsone meg (for et merkelig begrep) med at jeg tiltrekkes av kvinner. Jeg kan også tiltrekkes seksuelt av noen veldig få menn. Det praktiserer jeg ikke, siden jeg ikke tiltrekkes emosjonelt og ikke har for vane å ha sex med noen jeg ikke også er emosjonelt involvert med. Så da er det vel det fenomenet som holder tilbake min biseksuelle side, og jeg definerer meg primært som lesbisk. Anonymkode: a3819...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #30 Del Skrevet 9. november Veggdyret skrev (18 minutter siden): De synes kanskje det er hot at kvinner kliner/har sex, men jeg kan garantere at de IKKE synes det er "hot" når kona vil synes fordi hun har falt for en annen dame... hvordan er det annerledes enn å hun faller for en annen mann? Anonymkode: ef8c9...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 10. november #31 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): hvordan er det annerledes enn å hun faller for en annen mann? Anonymkode: ef8c9...717 Ja de fleste menn synes ikke det er "hot" når kona deres kliner/har sex med en annen mann da - så der er det ikke noen som blir sjokkert over at det "plutselig" går fra bare sex, til følelser... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virgo_80 Skrevet 11. november #32 Del Skrevet 11. november Kona spurte nylig om hun kunne få prøve jentesex. Vi er gift og har barn men jeg sa ja til en prøverunde èn gang, og så vil jeg ha alle detaljer før vi finner ut hvordan vi gjør det videre 😋 Sa at jeg vil inkluderes i fremtidige møter og det var helt greit. Fikk litt kalde føtter etterpå av naturlige årsaker men kan vi dra nytte av dette sammen så er det fint krydder i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå