Bellamh Skrevet 8. november #1 Del Skrevet 8. november Hei! Vi gifter oss i juni 2026, og jeg trenger sårt hjelp! Jeg leter meg ihjel etter det perfekte lokalet til bryllupet.. finner ingenting. Vi bor i Akershus, men lokalet kan være på hele Østlandet. Har noen krav, men finner ikke noen med alle.. her er kravene: 1. ingen stilletid 2. planlegge, pynte og ordne selv, inkl. mat 3. medbrakt alkohol 4. Overnatting til de nærmeste (minst 30 soveplasser) Noen som har tips?? Har sjekket ut det meste føler jeg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 8. november #2 Del Skrevet 8. november Som oftest vil vel steder som har overnatting kreve at man kjøper mat og drikke av de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamh Skrevet 8. november Forfatter #3 Del Skrevet 8. november Brunello skrev (28 minutter siden): Som oftest vil vel steder som har overnatting kreve at man kjøper mat og drikke av de. Min bror giftet seg i sommer, de hadde alle kravene jeg har over, men vil ikke ha samme sted selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #4 Del Skrevet 8. november Bellamh skrev (7 minutter siden): Min bror giftet seg i sommer, de hadde alle kravene jeg har over, men vil ikke ha samme sted selvfølgelig. Det ser jeg ikke problemet med. Anonymkode: 03ca6...6d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #5 Del Skrevet 8. november Er Tønsberg et alternativ? Isåfall Villa Herskapelig anbefales Anonymkode: c30b4...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamh Skrevet 8. november Forfatter #6 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er Tønsberg et alternativ? Isåfall Villa Herskapelig anbefales Anonymkode: c30b4...da0 Ja absolutt, det er en av stedene jeg har lett mye.. Bodde i Tønsberg i 9 år, frem til for 5 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #7 Del Skrevet 9. november Bellamh skrev (41 minutter siden): Min bror giftet seg i sommer, de hadde alle kravene jeg har over, men vil ikke ha samme sted selvfølgelig. Hvorfor ikke? Anonymkode: 6f296...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamh Skrevet 9. november Forfatter #8 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: 6f296...251 Nei, fordi det minner meg om dems bryllup. Det er liksom dems sted syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå