Kakao Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Fader, nå som det endelig kom kjempemasse snø, har jeg blitt forkjølt.... Jeg elsker å gå på ski, så det passet litt dårlig. Gikk i dag allikevel. Blir man verre av å trene? For jeg tror jeg kommer til å gå på ski hver dag allikevel, hvis ikke det er så veldig til forskjell om en holder sofaen eller ikke. Ble nå i alle fall bedre i hodet av å være ute i friskluft.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 Jeg mener å ha hørt at så lenge man ikke har feber så går det greit med moderat trening. Men kjenn på kroppen din og la den for all del hvile mellom øktene.Er du i form til å gå en skitur selv om du er forkjøla så går det sikkert greit
Kakao Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har ikke feber og har masse krefter i sporet. Ligger som et slakt før og etter, da men... Håper jeg kommer meg ut de neste dagene, også. Bedre føre kan det ikke bli.
Kakao Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2006 Det gikk veldig bra både i går og i dag på ski. Faktisk så ble jeg mye lettere i hodet av å være ute. Føler meg mye sykere når jeg er inne, forkjølt og tung i hodet/bihulene.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #5 Skrevet 1. mars 2006 Jeg pleier alltid å trene om jeg er litt frokjølet, syns det letter opp litt jeg, blir sjelden dårligere. MEn jeg kjører selvfølgelig ikke hardt, tar det litt easy. Men godt å få rensket opp lungene litt med frisk luft Man skal ikke trene om man har feber. Utover det må man nesten se an hva man orker, og blir man dårligere av å trene så bør man jo la være. Blir man bedre, så er jo alt i skjønneste orden
hecuba Skrevet 1. mars 2006 #6 Skrevet 1. mars 2006 Jeg ville ikke trent dersom jeg ikke følte meg i form. Etter du har trent er imunforsvaret ditt svakere enn ellers. Inbiller meg da at du har en større sjangs for å bli skikkelig syk..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå