AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Driver med deep cleaning leiligheten, men når jeg kom frem til skitentøyskurven min, så var detl 1-2 sånne larve lignene greier på noen av klærne. Tror dette er teppebiller larver da de er små og brune. Skal sies jeg har slurvet litt med støvsuging i hjørnet der den står, så er nok dessverre dette som har gjort at det har kommet noen biller inn (sett bare larver, ikke billene selv). Men er det noe som kan gjøres? Og evnt hva burde klærne vaskes på tror dere? Er det sånn at jeg burde tilkalle skadedyrkontroll eller er det mulig å fjerne dem selv? 🙈 Anonymkode: 913a8...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææhhhhh! Tror ikke de bare har kommet av manglende støvsuging. Hender jeg ikke gidder å flytte kurven selv når jeg hurtig-støvsuger, men har aldri sett noe sånt. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! Anonymkode: 75c31...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Teppebillen ser sånn ut Anonymkode: c47ed...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Teppebillen ser sånn ut Anonymkode: c47ed...792 Joa, men har aldri sett sånne. Bare larver. Anonymkode: 913a8...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå