AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Har det noen som kjenner seg igjen? Jeg eier et hus som har to leiligheter som betyr at jeg har litt større søppeldunker enn naboen min. Han har nå hevet papp i alle fall to ganger som jeg vet oppi min dunk og det irriterer meg grenseløst. Han hiver alltid ekstra oppi til meg når han har besøk dette synes jeg er utrolig frekt. Det hadde vært noe annet hadde han spurt men det har han ikke gjort. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 45fb3...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ja, har fått restavfall i matavfallsdunken også, kan fikses enkelt ved å sette på lås 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden trøndermann38 skrev (4 minutter siden): Ja, har fått restavfall i matavfallsdunken også, kan fikses enkelt ved å sette på lås Utrolig frekt syns jeg. Anonymkode: 45fb3...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Veldig frekt, man betaler jo veldig mye for å ha dunkene, og da må man jaggu få fylle de i fred. Du risikerer jo å få for full dunk så du selv ikke får plass. Si fra, for protesterer du ikke tror han jo at han slipper unna med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Tantemor skrev (8 minutter siden): Veldig frekt, man betaler jo veldig mye for å ha dunkene, og da må man jaggu få fylle de i fred. Du risikerer jo å få for full dunk så du selv ikke får plass. Si fra, for protesterer du ikke tror han jo at han slipper unna med det. Ja skal gjøre det. Skal og legge tilbake pappen i kveld. 🤣 ender vel med at jeg flytter papp dunken 🙄 Anonymkode: 45fb3...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Her jeg bor kan man bestille større dunk kostnadsfritt til papp pg papir. Undersøk om dere har samme system, så slipper du kanskje å irritere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Ulven skrev (6 minutter siden): Her jeg bor kan man bestille større dunk kostnadsfritt til papp pg papir. Undersøk om dere har samme system, så slipper du kanskje å irritere deg. Eg har stor. For jeg har en 2 mannbolig. Men naboen har egen dunk. Hans var tom🙄🙄 Makslaust. Anonymkode: 45fb3...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har det noen som kjenner seg igjen? Jeg eier et hus som har to leiligheter som betyr at jeg har litt større søppeldunker enn naboen min. Han har nå hevet papp i alle fall to ganger som jeg vet oppi min dunk og det irriterer meg grenseløst. Han hiver alltid ekstra oppi til meg når han har besøk dette synes jeg er utrolig frekt. Det hadde vært noe annet hadde han spurt men det har han ikke gjort. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 45fb3...c58 Jeg hadde kastet det tilbake i hans søppelkasse. Hadde også tatt med litt ekstra Anonymkode: f19d4...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå