AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Nå spør jeg veldig dumt da jeg er helt blank på dette, og nei jeg skal ikke fikse selv. Jeg ønsker å bytte ut en vegglampe, men usikker på om jeg kan kjøpe hvilken som helst eller om det må være uten ledning. Vegglampen er koblet til sukkerbit/lysbryter, så den har ikke ledning. Jeg kunne tenkt meg denne lampen: https://www2.hm.com/no_no/productpage.1110194001.html Jeg ser at den mangler ledning på hovedbilde, men så vises et bilde av ledning. Er denne bare til å «klippe av» (for en kyndig person) eller må man kjøpe spesifikke lamper som er ment å kobles på sukkerbit, typ likt uttak som taklamper? Anonymkode: 15385...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden kutt av, avisoler endene og koble den på sukkerbiten Anonymkode: 1890b...da8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Ser ut til at det er mulig å både direktekoble, samt bruke med ledning på den lampen. Vil tro det er tilkobling i veggfeste til direktekobling. Dårlig av HM å ikke ha noe teknisk informasjon da... Anonymkode: 98726...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå