summer25 Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Noen som vet om det finnes mer enn 13 episoder av sesong 1 som kan lastes ned... finner episode 14-17, men det er IKKE Prison Break for å si det sånn.... Bruker Bear Share
Nella Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 Neste episode kommer ut i usa i mars. Episode 14 så du må nok vente 20. mars er neste sending.
Phantasy Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Har ventet på dette siden tidlig desember.. Så hum.. Ja, 20 mars :D *Glede seg noe voldsomt* Genial serie altså.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Har ventet på dette siden tidlig desember.. Så hum.. Ja, 20 mars :D *Glede seg noe voldsomt* Genial serie altså. ← Vet ikke om jeg er helt enig i at det er en genial serie..... Men den er ok synes jeg , noe langtrukket, da dei ikke klarer å komme seg ut av fengselet i første sesong engang. Det er spillt inn 1 sesong til på 14 episoder, som starter i midten av mars i usa. Den får vi vel ikke se her før til høsten. Minner litt om LOST denne Prison Break, blir liksom aldri feridig....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå