Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om det finnes mer enn 13 episoder av sesong 1 som kan lastes ned... finner episode 14-17, men det er IKKE Prison Break for å si det sånn.... :)

Bruker Bear Share

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste episode kommer ut i usa i mars. Episode 14 så du må nok vente ;)

20. mars er neste sending.

Skrevet

Har ventet på dette siden tidlig desember.. Så hum.. Ja, 20 mars :D *Glede seg noe voldsomt* Genial serie altså.

Gjest Gjest
Skrevet
Har ventet på dette siden tidlig desember.. Så hum.. Ja, 20 mars :D  *Glede seg noe voldsomt* Genial serie altså.

Vet ikke om jeg er helt enig i at det er en genial serie..... Men den er ok synes jeg , noe langtrukket, da dei ikke klarer å komme seg ut av fengselet i første sesong engang. Det er spillt inn 1 sesong til på 14 episoder, som starter i midten av mars i usa. Den får vi vel ikke se her før til høsten.

Minner litt om LOST denne Prison Break, blir liksom aldri feridig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...