Gå til innhold

Dametoalett på Gardemoen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var nylig på Gardemoen, ble helt satt ut av hvordan toalettet så ut. Er det ikke rart at et toalett på en så stor flyplass ser så jævlig ut?

sjekk bilder under. 
IMG_1571.thumb.jpeg.2d052b3095ab8c64a8c99818b9d84cb0.jpegIMG_1571.thumb.jpeg.2d052b3095ab8c64a8c99818b9d84cb0.jpeg

Anonymkode: 2b52d...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett når på døgnet jeg har vært på toalettene på Gardermoen, har jeg vært overrasket over hvor rent og ryddig det er der. Dette er slettes ikke normalt, forsinket skiftbytte kanskje? Ting kan skje…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis litt bedre på ansatte doene. 

Neste gang du ser sånt, så be noen ansatte ringe og be de vaske med en gang.

Anonymkode: 92cbb...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes alltid noen som griser, og de ansatte kan ikke rydde mellom hver eneste bruker. 

Anonymkode: 26cdb...747

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel ikke renholdet, men at doen tydeligvis har hatt besøk av noen skikkelige griser. Jeg forstår ikke hva som er så forbanna vanskelig med å treffe en søppeldunk.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært noen griser der, for sånn ser ikke toalettene ut til vanlig.

Anonymkode: 5eab2...f3c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Var nylig på Gardemoen, ble helt satt ut av hvordan toalettet så ut. Er det ikke rart at et toalett på en så stor flyplass ser så jævlig ut?

sjekk bilder under. 
IMG_1571.thumb.jpeg.2d052b3095ab8c64a8c99818b9d84cb0.jpegIMG_1571.thumb.jpeg.2d052b3095ab8c64a8c99818b9d84cb0.jpeg

Slik har jeg aldri møtt et toalett på Gardermoen. Men som regel har vi måttet stå og vente fordi hele toalettanlegget har vært stengt på grunn av renhold. Så mulig vi har hatt litt flaks, og du har hatt uflaks med tidspunktet for renhold? 

Anonymkode: faae8...24c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sykt!

hvordan kan damer bare kaste ned bind og tamponger på denne måten. 
utrolig ekkelt!

vaskedamen sto utenfor og var «ferdig» med renhold da jeg gikk inn der. 
er første gang jeg opplever et sånt toalett på Gardemoen. Min datter på 10 år nektet og tisse der. Luktet helt forferdelig 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kometen skrev (1 time siden):

Jeg er på Gardermoen minst en gang i måneden og har aldri sett toalettene slik.

Jeg har flydd i mange mange år, aldri sett noe slikt på gardermoen heller, eller andre steder for den saks skyld 

Anonymkode: a303d...c59

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

vaskedamen sto utenfor og var «ferdig» med renhold da jeg gikk inn der. 
er første gang jeg opplever et sånt toalett på Gardemoen. Min datter på 10 år nektet og tisse der. Luktet helt forferdelig 

Håper datteren ikke fikk traumer da hun gikk videre til neste av mange toaletter på Gardermoen...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damedassen ser helt jævlig ut overalt. På mennenes side er det mye piss på lokket, men ellers ryddig. 

Anonymkode: e72ba...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som om noen har prøvd å klatre på søppelkassen og veltet den. Lokket ser jo ut til å være ødelagt.

Anonymkode: 3d6c2...661

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 21.31):

Damedassen ser helt jævlig ut overalt. På mennenes side er det mye piss på lokket, men ellers ryddig. 

Anonymkode: e72ba...3e5

Og du går både på dame og herretoalettet? 

Anonymkode: faae8...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Queen94 skrev (2 minutter siden):

Veldig teit at et toalett på Gardemoen kan se slik ut. Dårlig renhold! Ekkelt rett og slett 

Man kan som sagt ikke rydde og vaske mellom hver gris, og griser er det mange av. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i alle år opplevd toalettene på Oslo lufthavn som veldig rene og ryddige. For noen uker siden mellomlandet vi på OSL. Flyet var kraftig forsinket, men vi hadde akkurat tid til en kjapp tur på toalettet. Dametoalettet både så og luktet helt jævlig ut. Måtte sjekke tre båser for å finne et toalett det var mulig å sitte på uten å bli utgriset. Regner med at vi var maksimalt uheldige med timingen vår, for vanligvis opplever jeg som sagt renholdet som bra.

Anonymkode: bca84...1ae

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på OSL nesten daglig og merker veldig godt at Avinor må spare penger, renhold og vedlikehold har blitt veldig mye dårligere det siste året +

Anonymkode: b351e...af0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...