Gå til innhold

2 uker ferie i desember, hvor reise?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat vite at jeg er satt opp på 2 uker ferie i desember. Vi ønsker derfor å reise til et varmere sted, men ønsker tips om hvor. Har en 2-åring som skal være med. Max pris 60.000 kr.

Vet vi er skammelig sent ute, men fikk ikke vite om dette før i dag. Så haster litt med å få det planlagt.

Anonymkode: 3b92f...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fikk akkurat vite at jeg er satt opp på 2 uker ferie i desember. Vi ønsker derfor å reise til et varmere sted, men ønsker tips om hvor. Har en 2-åring som skal være med. Max pris 60.000 kr.

Vet vi er skammelig sent ute, men fikk ikke vite om dette før i dag. Så haster litt med å få det planlagt.

Anonymkode: 3b92f...f56

I utgangspunktet har ikke arbeidsgiver lov til å "tvinge" deg på ferie med så kort varsel. Hvis du ønsker å kverulere på dette.

Anonymkode: 65103...61c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I utgangspunktet har ikke arbeidsgiver lov til å "tvinge" deg på ferie med så kort varsel. Hvis du ønsker å kverulere på dette.

Anonymkode: 65103...61c

De har vel ikke lov til å tvinge noen på ferie, men å si at oppspart overtid og/eller feriedager faller bort dersom man ikke bruker de. Jeg jobbet i staten i mange år og fikk aldri overføre feriedager til neste år. Alt måtte tas ut og alt over 50 timer på fleksikontoen ble slettet hvert kvartal. 

Anonymkode: 48afa...9f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dratt til Thailand eller Vietnam (om det er mulig å finne flybillet til en ok pris).

Anonymkode: 92ed0...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde dratt til Thailand eller Vietnam (om det er mulig å finne flybillet til en ok pris).

Anonymkode: 92ed0...fec

Jeg også. Bali kan også være et godt alternativ, eller Singapore. Singapore er ikke en typisk både-destinasjon, men de har strender der også, det er trygt med barn, mye spennende å se der, og dere kan også reise til andre steder med utgangspunkt i Singapore. Se hvor dere finner billetter til en ok pris og ta det derfra? Det er nok mange som reiser til varmere strøk i jula i år, siden skoleferien er uvanlig lang. Så det spørs hvor billige billetter det er å oppdrive. 

Anonymkode: 5ea59...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argentina

Anonymkode: e5006...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kapp verde☀️

Anonymkode: e9154...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gran Canaria 

Anonymkode: 0dde2...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karibien

Anonymkode: 118a2...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gran canaria

Anonymkode: c344e...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailand, helt klart. Jeg skal ha 2 uker der i slutten av november/begynnelsen av desember.

Anonymkode: 30fb6...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...