AnonymBruker Skrevet 6. november #1 Del Skrevet 6. november Fikk akkurat vite at jeg er satt opp på 2 uker ferie i desember. Vi ønsker derfor å reise til et varmere sted, men ønsker tips om hvor. Har en 2-åring som skal være med. Max pris 60.000 kr. Vet vi er skammelig sent ute, men fikk ikke vite om dette før i dag. Så haster litt med å få det planlagt. Anonymkode: 3b92f...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fikk akkurat vite at jeg er satt opp på 2 uker ferie i desember. Vi ønsker derfor å reise til et varmere sted, men ønsker tips om hvor. Har en 2-åring som skal være med. Max pris 60.000 kr. Vet vi er skammelig sent ute, men fikk ikke vite om dette før i dag. Så haster litt med å få det planlagt. Anonymkode: 3b92f...f56 I utgangspunktet har ikke arbeidsgiver lov til å "tvinge" deg på ferie med så kort varsel. Hvis du ønsker å kverulere på dette. Anonymkode: 65103...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I utgangspunktet har ikke arbeidsgiver lov til å "tvinge" deg på ferie med så kort varsel. Hvis du ønsker å kverulere på dette. Anonymkode: 65103...61c De har vel ikke lov til å tvinge noen på ferie, men å si at oppspart overtid og/eller feriedager faller bort dersom man ikke bruker de. Jeg jobbet i staten i mange år og fikk aldri overføre feriedager til neste år. Alt måtte tas ut og alt over 50 timer på fleksikontoen ble slettet hvert kvartal. Anonymkode: 48afa...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #4 Del Skrevet 7. november Hadde dratt til Thailand eller Vietnam (om det er mulig å finne flybillet til en ok pris). Anonymkode: 92ed0...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #5 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde dratt til Thailand eller Vietnam (om det er mulig å finne flybillet til en ok pris). Anonymkode: 92ed0...fec Jeg også. Bali kan også være et godt alternativ, eller Singapore. Singapore er ikke en typisk både-destinasjon, men de har strender der også, det er trygt med barn, mye spennende å se der, og dere kan også reise til andre steder med utgangspunkt i Singapore. Se hvor dere finner billetter til en ok pris og ta det derfra? Det er nok mange som reiser til varmere strøk i jula i år, siden skoleferien er uvanlig lang. Så det spørs hvor billige billetter det er å oppdrive. Anonymkode: 5ea59...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #6 Del Skrevet 7. november Argentina Anonymkode: e5006...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #7 Del Skrevet 7. november Kapp verde☀️ Anonymkode: e9154...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #8 Del Skrevet 7. november Gran Canaria Anonymkode: 0dde2...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #9 Del Skrevet 7. november Karibien Anonymkode: 118a2...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #10 Del Skrevet 7. november Gran canaria Anonymkode: c344e...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #11 Del Skrevet 9. november Thailand, helt klart. Jeg skal ha 2 uker der i slutten av november/begynnelsen av desember. Anonymkode: 30fb6...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå