AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #61 Del Skrevet 7. november 2024 Selvstendig IT-konsulent, med eget AS. Mastergrad og nå 17 år med erfaring i arbeidslivet innen IT. Anonymkode: 5f4df...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #62 Del Skrevet 7. november 2024 Er lege, tjener 1,2 i året. Jobber 45-50 timer i uken. Gjennomsnitt på 47 timer. Tilstede fram til kl 20 på vakt, hjemme med telefon til neste morgen. Superkjekk jobb, selv om jeg skulle ønske den var litt mindre stressende😅 Anonymkode: 40179...3fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #63 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hva er ditt yrke? Anonymkode: 4c711...609 Utdannet sivil økonom Anonymkode: a3ae5...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #64 Del Skrevet 7. november 2024 2.8 mill med utleie, bedrift (e-com), fast jobb (masse natt- og overtid) og enda en fast jobb i helsesektoren. Anonymkode: b9c07...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 7. november 2024 #65 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Både jeg og samboer har godt over millionen nå. Han er deleier i eget selskap. Jeg jobber freelance og har en times lønn på ca 700kr. Mer i visse typer arbeider. Så er det 100% overtid etter 12 timer, noe som skjer relativt ofte. Har i snitt ca 120k i måneden før skatt. Varierer veldig. Anonymkode: b7668...dc0 Kan jeg spørre hva du jobber freelance innen hvor etterspørselen er så stor at du jobber mye overtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 7. november 2024 #66 Del Skrevet 7. november 2024 Jordmor i 100 %, tar ekstravakter når jeg orker og kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #67 Del Skrevet 7. november 2024 Lege i slutten av spesialiseringen + har doktorgrad. Tjener rundt 1,4 mill brutto når jeg går hel vaktturnus. Tar også på meg vakansvakter som kan generere noen hundre tusen ekstra i året. Men jeg jobber mye og det går utover familien, så vurderer å gå ned i stilling. Anonymkode: 74d42...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #68 Del Skrevet 7. november 2024 Mannen min tjente 1,2 mill, jobbet i forsvaret. Heldigvis er han ferdig med det nå men tjener også mindre. Anonymkode: 1ceca...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #69 Del Skrevet 7. november 2024 Mannen min jobber på fiskebåt, og tjener 1,5-1,8 mill i året. Alt ettersom Anonymkode: 7df38...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #70 Del Skrevet 7. november 2024 Anestesisykepleier i tredelt turnus. De siste årene har jeg jobbet ca 150t overtid pr år. Legg til litt ekstra fra en ministilling i Forsvaret så er jeg rundt millionen. Leier ut kjelleren og får inn 130k i året der i tillegg (men setter av en del til vedlikehold). Anonymkode: 40e2e...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #71 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så har dere tid til å henge på kvinneguiden i tillegg🤣 Anonymkode: 6b293...7ce I tillegg er det nok også mye KG-penger i tråden🤭 Anonymkode: 50185...e51 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #72 Del Skrevet 7. november 2024 Ja, men har flere inntektskilder. 850.000 i lønn, og 540.000 fra utleie av eiendom. Jobber som regnskapsfører. Anonymkode: 89696...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #73 Del Skrevet 7. november 2024 Majer skrev (5 timer siden): Kan jeg spørre hva du jobber freelance innen hvor etterspørselen er så stor at du jobber mye overtid? Jobber først og fremst i film/tv-bransjen men har en fot inne i reklame også. (Først og fremst TV, noe web og some). Reklame er godt betalt, korte frister og ofte overtid. Men helt ærlig er det mye overtid innenfor film/tv også, spørs på prosjektet. I tillegg gjør jeg småtterier innenfor event, markedsføring, management og sosiale medier. Anonymkode: b7668...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #74 Del Skrevet 7. november 2024 Spesialsykepleier, jobber 100% natt MED en god del ekstravakter. Tjener rundt 1,2 mill. Bor jo mer eller mindre på jobb men det er ok, jobben min og kollegaene mine er fantastiske 🤩 Anonymkode: 5eec7...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #75 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 22.54): Dette kommer til å provosere noen usle stakkarer her, vettu. Husk at du er BARE en sykepleier, den LETTESTE bacheloren som GÅR AN, og så har du frekkheten til å tjene 700 k i året herreguuuuud ass. De kommer snart krypende fram fra hula si nå for å fortelle deg det. Anonymkode: 09a88...c90 Meget mulig. Jeg gjør en samfunnsnyttig og viktig jobb. Jeg synes jeg fortjener hver eneste krone! Det er jeg som tar vare på deg når du er alvorlig syk, ikke moren din, ikke faren din, ikke kona/mannen din og ikke barna dine. Det er jeg som går hjem hver dag til barna mine, samtidig som jeg også tar med meg alle tanker og inntrykk, lurer på hvordan det går med deg og venter til neste vakt med å se om du fortsatt lever. Alle som har vært i DEN situasjonen skjønner hvilken jobb og hvilket ansvar vi har. 700 000 er heller ikke spesielt mye når man ser på hva andre med «mindre viktige» jobber tjener. Anonymkode: 65d27...4f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #76 Del Skrevet 7. november 2024 Overtid, så ikke optimalt… +bonus og utbytte Anonymkode: f294c...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #77 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Interessant! Hvor mye har du i fond når de genererer 250 000 i året? Tar du ut pengene, eller reinvesterer? Anonymkode: c7d88...42f Rundt 2,5 mill nå. Tar ikke ut. Flytter litt rundt ettersom hva jeg tenker gir best avkastning, men har som sagt ikke realisert noen gevinst ennå. Dette er sparekontoen min og jeg har en langsiktig horisont Anonymkode: 65d27...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. november 2024 #78 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg er fagleder med personalansvar innen IT. Meget ordnede arbeidsforhold, fleksitid og styrer kalenderen min i stir grad selv og kan både flekse med arbeidstid og hjemmekontor så hverdagen med barn går opp. Men det betyr også at jeg er fleksibel andre veien og stiller opp ved kriser og i de periodene det trengs mer enn 8-16 for å ta unna oppgavene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #79 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 7.55): Mannen tjener over millionen. Daglig leder m/bonus, ingen relevant utdannelse. Jeg tjener «bare» 850.000, men håper å snart komme over millionen vha passiv inntekt, dvs utleie (ikke bolig), aksjeutbytte og salg av digitale filer på nett. Anonymkode: 1672b...7d9 Hva slags digitale filer selger du? Anonymkode: 7c42e...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #80 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 12.06): LIS på sykehus, tjener nærmere 1,3 mill ved å selge MASSE av fritiden min, inkl nesten alle viktige høytider i året. Har mange års erfaring og opparbeider meg etterhvert kirurgisk kompetanse som ganske få andre har i Norge. Skjønner når jeg leser denne tråden at jeg ikke akkurat har trukket det lengste strået hva lønn angår… Drømmen hadde etterhvert vært en fleksibel 9-4-jobb med samme lønn som jeg har nå, men det har jeg skjønt ikke er forenelig med å jobbe i sykehus. Anonymkode: f0b45...591 Nei det holder ikke å redde liv. Du må bli rumpesitter foran pc og håve inn penger til et par styrtrike investorer i USA for å kunne kose deg med hjemmekontor, full fleksitid og samtidig håve inn over 1 mill i året. Anonymkode: 89f30...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå