AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #41 Del Skrevet 7. november 2024 Totalt tjener jeg over en million, men det krever ca 200 timer med overtid i året. Anonymkode: 22969...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #42 Del Skrevet 7. november 2024 master i teknologisk fagområde, jobber i staten. tjener 1,1 mill i året , vanlig arbeidstid. jeg er 40+ Anonymkode: d3791...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #43 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tjener i og for seg over en million i året, men må gjøre det på en annen måte enn nå i fremtidien. Har mastergrad. Dere som tjener over en million: Hva er oppskriften? Anonymkode: a4f93...51f Tjener litt over en mill på dagjobben min (master i det offentlige), har tre utleieenheter som tar inn ganske mye brutto (men mye mindre netto, uten at bankene bryr seg så mye om det), og en liten konsulentbedrift hvor jeg sper på med 2-300 000 i året. I etterpåklokskapens lys ser jeg at jeg like gjerne kunne brukt konsulent-energien på å klatre på jobben og få bedre lønn der. Ville med andre ord hatt færre inntektsstrømmer enn flere - selv om jeg hører at mange økonomi-influensere fremsnakker mange strømmer veldig.. kvinne 35 Anonymkode: 077f8...025 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #44 Del Skrevet 7. november 2024 Mannen min gjør det, som overlege etter mange år med spesialisering, ugunstige arbeidstider med tillegg og arbeidsuker som er vesentlig lengre enn 37,5 timer. Ingen enkel utvei til å tjene mer enn million, akkurat. De fleste jobber som lønner såpass godt er ikke det, du må regne med å ha gode kvalifikasjoner OG legge ned en betydelig innsats. Anonymkode: bfa6d...736 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #45 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er fordi bil er tilnærmet den verste investeringen du kan foreta deg (kun masse verditap og utgifter). Spesielt når du er under 30. Det skjønner alle oppegående folk med elementær økonomiforståelse. Det gir kun mening å kjøpe dyr bil hvis man er særdeles ressurssterke eller har god nok råd til å kjøpe disse superbilene som stiger i verdi, sånn som han Arne Fredly holder på med. Han er også bilinteresserte skal det sies. Anonymkode: 8fdd8...421 Det stemmer absolutt. Men det ER verdt å investere i en bil som er såpass ny at den sikrer deg på en god måte i en kollisjon. Det gjør ikke gamle vrak. Så det er en balanse der. Anonymkode: bfa6d...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #46 Del Skrevet 7. november 2024 Brunello skrev (1 time siden): Sånn er det å drive en virksomhet. Det er vel de færreste virksomheter som er så utsatt for vær og vind, og som heller ikke kan prissette det de selger selv. Anonymkode: bfa6d...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #47 Del Skrevet 7. november 2024 LIS på sykehus, tjener nærmere 1,3 mill ved å selge MASSE av fritiden min, inkl nesten alle viktige høytider i året. Har mange års erfaring og opparbeider meg etterhvert kirurgisk kompetanse som ganske få andre har i Norge. Skjønner når jeg leser denne tråden at jeg ikke akkurat har trukket det lengste strået hva lønn angår… Drømmen hadde etterhvert vært en fleksibel 9-4-jobb med samme lønn som jeg har nå, men det har jeg skjønt ikke er forenelig med å jobbe i sykehus. Anonymkode: f0b45...591 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 7. november 2024 #48 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er sykepleier, tjener ca 700 000. I tillegg har jeg fond som i snitt generer ca 250 000 ekstra i året. Flipper i snitt 2 leiligheter i året. Tjener omtrent 1-1,5 mill på det i tillegg. Anonymkode: 65d27...4f1 Bare litt nysjerrig, hvor mye og i hva slags fond har du innvestert for at det skal generere ca 250.000 i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #49 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette kommer til å provosere noen usle stakkarer her, vettu. Husk at du er BARE en sykepleier, den LETTESTE bacheloren som GÅR AN, og så har du frekkheten til å tjene 700 k i året herreguuuuud ass. De kommer snart krypende fram fra hula si nå for å fortelle deg det. Anonymkode: 09a88...c90 Nei, de fortjener den lønna, men jeg orker ikke høre dem sutre og streike da. Det blir for dumt. Anonymkode: 43088...8d6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #50 Del Skrevet 7. november 2024 Mannen min er tannlege i det private, tjener over en million. Men det er mye jobb. Anonymkode: 43088...8d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #51 Del Skrevet 7. november 2024 Leier ut boliger med mannen. Proff viser 2,7m - 2,9m - 2,5m før skatt de siste tre årene, men totalen er litt høyere i virkeligheten pga. inntekt fra 50% stilling hos meg og 60% stilling hos han ved siden av. Vi får ca. 4 mill totalt i år, all in all. Vi kommer til å gå all inn på utleie om 2-3 år, kanskje før. Det avhenger veldig av hvor vi lander mtp. mengden gjeld vi kan få tak i til å finansiere virksomheten videre. Vi reinvesterer alt vi får tak i (utover det som er nødvendige for oss og barna). Anonymkode: 9ae87...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 7. november 2024 #52 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): To jobber og overtid, jobber 140-150 prosent, tjener 1,1 mill. Anonymkode: 08686...f7a Før eller etter skatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #53 Del Skrevet 7. november 2024 Både jeg og samboer har godt over millionen nå. Han er deleier i eget selskap. Jeg jobber freelance og har en times lønn på ca 700kr. Mer i visse typer arbeider. Så er det 100% overtid etter 12 timer, noe som skjer relativt ofte. Har i snitt ca 120k i måneden før skatt. Varierer veldig. Anonymkode: b7668...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 7. november 2024 #54 Del Skrevet 7. november 2024 Det meste er ordinær lønn. Jeg tar i tillegg litt konsulentoppdrag på siden og har noe leieinntekter, selv om det er høyst diskutabelt om denne utleien faktisk er noe jeg tjener penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #55 Del Skrevet 7. november 2024 Grunnlønn på 960.000 og har mulighet for å få overtidsbetalt. Jobber i et stort privat selskap som kommunikasjonsrådgiver. Helt ok lønn, men jobber også ekstremt intensivt med stressende dager, tett lederstøtte og et stort ansvarsområde. Pressevakt ++. Har flere venninner med samme bakgrunn som jobber privat i både PR- og reklamebyråer som tjener nærmere 2mill i grunnlønn. De jobber ikke nødvendigvis lengre dager enn meg, men har da flere ulike kunder. Jeg foretrekker å jobbe på «kundesiden»/inhouse. Anonymkode: 87783...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 7. november 2024 #56 Del Skrevet 7. november 2024 Jobber som lete geolog i et oljeselskap med ca 25 år erfaring, grunnlønn på 1.8 mill med bonus på 200-350 på topp avhengig av hva bonus blir, ingen overtidsbetaling og stort arbeidspress til tider, har 1 vs 1 time avspasering, men en del reise gir dårlig avspasering. Investeringer gir 200 000 til 250 000 brutto siste årene, men er enormt høyt siste årene pga valutakurser som gir investeringer i Euro og USD ufattelige avkastninger vs NOK. Ingenting av dette kom enkelt og kompetansen min er vanskelig å få tak i eller erstatte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #57 Del Skrevet 7. november 2024 Spesialsykepleier. Jeg jobber en del overtid. Ligger på 1,1 million. Anonymkode: a4637...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 7. november 2024 #58 Del Skrevet 7. november 2024 (endret) Tjener over den summen, er nyutdannet innen IT og fulltidsstudent. Oppskriften er å jobbe mye og ikke ha tid til venner. Jeg har en 80% jobb som er hjernetrim og en 40% jobb som er fysisk og emosjonelt belastende. Alt man gjør for å få råd til å bo i hjembyen sin.... Endret 7. november 2024 av Majer Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #59 Del Skrevet 7. november 2024 Mannen min jobber offshore på en installasjon hvor det er mulighet for mye overtid. Tjener mellom 1,1-1,4 i året. Anonymkode: cb7c0...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #60 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så har dere tid til å henge på kvinneguiden i tillegg🤣 Anonymkode: 6b293...7ce Nå er KG en lavterskelaktivitet da, som ikke krever noe hjerneaktivitet, så ikke akkurat vanskelig å bruke et par minutter her og der på det. Anonymkode: 8c81d...283 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå