Sun Mei Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Det er jo så moderne nå med vogner med tre hjul. Også har jeg hørt at disse ikke er så sikre. Hva mener dere som har prøvd? Finnes det trehjulinger som er sikre? Like sikre som 4-hjulinger?
Gjest Maddy Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har både 3 hjuling (Quinny) og 4 hjuling (Teutonia). Må si at jeg foretrekker personlig min 4 Hjuling som er mye stødigere og jeg tenker da også ikke minst på når de begynner å bli mer aktive. Jeg har en 2 åring som plent skulle stå i vogna jeg og da hadde en 3 hjuling aldri gått. Det er først nå når hun kan sitte stille den fungerer. Så her skal 3 hjulingen ut og jeg beholder den med 4 :D
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #3 Skrevet 28. februar 2006 Du må ikke kjøpe trehjuling!! Trodde du hadde mer vett, du som har jobbet i barnehage......
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #4 Skrevet 28. februar 2006 Har en trehjuling (quinnity) og den er bare helt herlig. Stødig er den også. Ikke opplevd noen problemer enda med den. Ungen er 18 mnd og selv om man har jobbet/jobber i barnehage kan man vel ha trehjuling og likevel ha mye vett
Sun Mei Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2006 Du må ikke kjøpe trehjuling!! Trodde du hadde mer vett, du som har jobbet i barnehage...... ← Hvorfor ikke trehjuling?
Sun Mei Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2006 Har en trehjuling (quinnity) og den er bare helt herlig. Stødig er den også. Ikke opplevd noen problemer enda med den. Ungen er 18 mnd og selv om man har jobbet/jobber i barnehage kan man vel ha trehjuling og likevel ha mye vett ← Har du link til denne? Enn når barnet begynner og skal stå i vogna? Er den sikker da?
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #7 Skrevet 28. februar 2006 Enn når barnet begynner og skal stå i vogna? Er den sikker da? ← My point exactely Snø, stabilitet, reise seg, stabilitet, plass, sikkerhet, jeg hadde aldri valgt en trehjuling. Men jeg går ikke med buksa oppi støvlettene heller, bare fordi det er moderne................
*Emma* Skrevet 28. februar 2006 #8 Skrevet 28. februar 2006 Tror 3 hjulingene er mye bedre og mye stødigere nå enn de var for noen år siden. Lkevel tror jeg ikke man finner ei 3 hjuls vogn som er like stødig som ei 4 hjuls. Har hatt begge deler (Simo Duo og Emmaljunga Scooter m 4 hjul og Quinny 3XL Comfort med 3 hjul) og mener begge 4 hjulsvognene er mere stabile enn 3 hjuls vogna!
Sun Mei Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2006 (endret) My point exactely Snø, stabilitet, reise seg, stabilitet, plass, sikkerhet, jeg hadde aldri valgt en trehjuling. Men jeg går ikke med buksa oppi støvlettene heller, bare fordi det er moderne................ ← Ser du - jeg kan tenke Tror 3 hjulingene er mye bedre og mye stødigere nå enn de var for noen år siden. Lkevel tror jeg ikke man finner ei 3 hjuls vogn som er like stødig som ei 4 hjuls. Har hatt begge deler (Simo Duo og Emmaljunga Scooter m 4 hjul og Quinny 3XL Comfort med 3 hjul) og mener begge 4 hjulsvognene er mere stabile enn 3 hjuls vogna! ← Ja, jeg tror jo de er sikrere enn de var da de kom på markedet og jeg ser jo at de fleste vognene har 5-punktsseler i vogna også. Noe som gjør at barnet sitter stille? Endret 28. februar 2006 av Impia
*Emma* Skrevet 28. februar 2006 #10 Skrevet 28. februar 2006 Joda Emma satt fint og stille i vogna si hun - men likevel solgte vi den. Den var så stooooor! Man skulle kanskje ikke tro det men den tok mye større plass i bagasjerommet på bilen enn Simo vogna feks. Og den var sikkert 20 cm breiere mellom bahjulene og kom ikke gjennom alle kasser i butikkene engang.....
Pasha Skrevet 1. mars 2006 #11 Skrevet 1. mars 2006 så at du etterlyste en link til den vonga gjesten skryt sånn av over her Prøv denne hvor stabil den er og sånn vet jeg ikke. (har jo ikke barn). ,men jeg synes den er veldig stillig.
Lillesøster Skrevet 1. mars 2006 #13 Skrevet 1. mars 2006 Jeg har ikke fulgt strømmen, jeg har valgt en 4 hjuling og da har jeg basert det på at den på meg virkere stødigere enn en 3 hjuling.
*Emma* Skrevet 1. mars 2006 #14 Skrevet 1. mars 2006 Det er en sånn Quinny 3XL Comfort jeg hadde og har solgt nå. Har ei venninde som har den og. Hun liker den men sa samtidig at den tipper lett om du har for mye i stelleveska på styret......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå