Gå til innhold

Mangler følelser i underlivet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser om at man skal utforske seg selv og finne ut hva man liker, men hva hvis man ikke føler så mye der nede når man stimulerer seg selv? Hva kan det bety? Er man da skadet eller aseksuell? Hvorfor føler man ikke så mye nede? Er det unormalt?

Anonymkode: e5920...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fødselsskader, klemte nerver i ryggen, bivirkning av hormonprevensjon, senvirkninger av antidepressiva etc. Det kan være flere årsaker. Ta det opp med legen din. 

Anonymkode: 25b71...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Fødselsskader, klemte nerver i ryggen, bivirkning av hormonprevensjon, senvirkninger av antidepressiva etc. Det kan være flere årsaker. Ta det opp med legen din. 

Anonymkode: 25b71...5d7

Tror ikke det gjelder den det gjelder. Veldig lenge siden hen brukte antidepressiva. Det har alltid vært slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemning har jo noe å si, er ikke alle som reagerer med å være ‘på’ ved minste berøring. Har du forsøkt å fantasere om sex, lese en erotisk novelle eller lignende og så prøve? 

Anonymkode: b99c8...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stemning har jo noe å si, er ikke alle som reagerer med å være ‘på’ ved minste berøring. Har du forsøkt å fantasere om sex, lese en erotisk novelle eller lignende og så prøve? 

Uff, synes det er så flaut med sex. Synes det er flaut å fantasere, og synes synd på de jeg fantaserer om. Erotiske noveller gir meg lite. Synes seksuelle mennesker er grisete og ekle. Synes det er rart at de ikke skammer seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Uff, synes det er så flaut med sex. Synes det er flaut å fantasere, og synes synd på de jeg fantaserer om. Erotiske noveller gir meg lite. Synes seksuelle mennesker er grisete og ekle. Synes det er rart at de ikke skammer seg. 

Sex er en helt naturlig del av oss som mennesker. Hva er grunnen til at du synes de skal skamme seg? Har du selv opplevd å bli lagt skam på? 

Å fantasere er veldig bra for deg. Synes synd på de du fantaserer om.... Altså, tanken er fri. Er den ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Utforsk kroppen din og bli komfortabel med deg selv. Skam er dessverre noe mange har i forhold til din seksualitet, men unn deg selv å bli kjent med din seksualitet. Da blir du mer trygg på deg selv og skamfølelsen har ikke plass i din egen sfære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 20.14):

Utforsk kroppen din og bli komfortabel med deg selv. Skam er dessverre noe mange har i forhold til din seksualitet, men unn deg selv å bli kjent med din seksualitet. Da blir du mer trygg på deg selv og skamfølelsen har ikke plass i din egen sfære.

Jeg har prøvd på det lenge. Bruker vibrator. Men synes jeg føler for lite så det blir kjedelig og må holde på lenge uten at det skjer så mye. Det tar alt for langt tid før det bygger seg opp mot en topp og vet ikke om det er orgasme jeg får, noen rykninger her og der. Synes ikke det er så veldig stas, ikke noe varmeutvikling som andre kan fortelle om. Kanskje jeg er kald i underlivet? Jeg har ikke noe behov for penetrering, og kan lage fantasier uten at det føles ekte. Pr. i dag synes jeg ikke sex er noe stas. Sjelden jeg møter noen jeg blir tiltrukket av også. Føler meg ødelagt seksuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har prøvd på det lenge. Bruker vibrator. Men synes jeg føler for lite så det blir kjedelig og må holde på lenge uten at det skjer så mye. Det tar alt for langt tid før det bygger seg opp mot en topp og vet ikke om det er orgasme jeg får, noen rykninger her og der. Synes ikke det er så veldig stas, ikke noe varmeutvikling som andre kan fortelle om. Kanskje jeg er kald i underlivet? Jeg har ikke noe behov for penetrering, og kan lage fantasier uten at det føles ekte. Pr. i dag synes jeg ikke sex er noe stas. Sjelden jeg møter noen jeg blir tiltrukket av også. Føler meg ødelagt seksuelt. 

Har du prøvd å bruke dusjhodet som oppvarming? 

Jeg syns ofte det er veldig pirrende. Sjeldent jeg får orgasme i dusjen, men får det som regel etterpå, og da slapper kroppen mer av. Det er ikke ofte jeg bruker vibrator. Bruker dildo. Har øvd meg på å kjenne etter, bytte på hendene jeg bruker. Syns fingertuppene er mye mer følsomme...Det har alltid vært en favoritt 🤩. Lettere å justere trykk etter hvor godt eller følsom man er syns jeg da. 

Håper du får det til slik du vil....Onanering er ekstremt bra for helsa di 👏👏👏👏.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...